Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про психологічну стійкість в умовах війни розповіла Оксана Матласевич

12.09.2023

11 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося друге заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Оксана Матласевич, докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова

«Сьогодні мотивація до освіти, навчання перебуває в руках викладачів. Вони повинні черпати ресурси в собі й надихати студентів ставати кращими, шукати перспективи, бачити майбутнє, навчатися, самовдосконалюватися. Потрібно бути разом, сміливими, розуміти, що освіта також важлива для реалізації нашої спільної перемоги»,

зазначила Юлія Маслова.

Оксана Матласевич презентувала тему «Психологічна стійкість як важливий елемент освітнього процесу в умовах війни: що варто розуміти, знати, вміти викладачеві?». Спікерка розповіла про регіональні особливості дистресових проявів війни в Україні, нові виклики перед освітянами, підтримку здобувачів, стратегії ефективної регуляції енергії в групі тощо.

Наприкінці зустрічі Оксана Матласевич закцентувала увагу на розумінні майндфулнесу, ролі майндфулнес-практик в емоційному відновленні групи. Також учасники лекції мали змогу попрактикувати майндфулнес дихання.

 

Читайте також: