Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Представниці Острозької академії провели лекцію в Національній академії керівних кадрів культури і мистецтв

13.04.2023

11 квітня в рамках проєкту Європейського Союзу Еразмус+ «WARN – Академічна протидія гібридним загрозам (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)» кандидатка історичних наук, доцентка, заступниця директора Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки з питань якості освіти Наталія Конопка, а також кандидатка історичних наук, старша викладачка кафедри історії ім. проф. М.П. Ковальського НаУОА, директорка Музею історії Острозької академії Анастасія Хеленюк провели лекцію в Національній академії керівних кадрів культури і мистецтв.

Тема лекції – «Робота закладів культури в умовах війни: аналіз викликів та адаптація (вирішення виробничих завдань)».

Відкрила роботу заходу Ірина Шевченко – директорка Центру неперервної культурно-мистецької освіти НАКККіМ, кандидатка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри культурології та міжкультурних комунікацій, заслужена працівниця культури України.

Лекція складалася з двох частин: теоретичної і практичної, які стосувалася системи національної стійкості в умовах гібридних і негібридних загроз.

Зокрема Наталія Конопка провела теоретичну частину лекції й розповіла про проблему формування національної стійкості.

Анастасія Хеленюк закцентувала увагу безпосередньо на діяльності закладів культури в умовах війни: аналізі викликів й адаптація до них.

«Дякую організаторам за такий цікавий формат лекцій, коли люди можуть сформувати свої стратегічні комунікації і налагодити зв’язки, поділитися інформацією, емоціями, досвідом подолання викликів»,

зазначила Наталія Конопка.

Наприкінці зустрічі учасники мали можливість розповісти про виклики, із якими стикнулися їхні організації, про способи адаптації до них.