Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про репутаційний менеджмент розповіла Ольга Петрова

12.10.2023

9 жовтня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося шосте заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Ольга Петрова, репутаційна менеджерка, тренерка з PR, кібербезпеки та кібергігієни, радниця Шепетівського міського голови з питань комунікацій та зв’язків із громадськістю. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

«Ми продовжуємо навчатися далі. Сьогодні спікеркою буде Ольга Петрова, яка розповість нам про репутаційний менеджмент, те, наскільки важливо в якості освіти дбати про свою репутацію, етос, загалом про репутаційні характеристики викладача, університету»,

зазначила Юлія Маслова.

Ольга Петрова презентувала тему «Репутаційний менеджмент». Спікерка розповіла про базові поняття репутаційного менеджменту – імідж і репутацію; репутаційні скандали; підкріплення образу компанії своєю репутацією; репутаційний менеджмент у політиці; напрями репутаційного менеджменту; етапи роботи в системі репутаційного менеджменту тощо.

Зокрема Ольга Петрова закцентувала увагу на тому; що репутація не впливає на імідж; але імідж може впливати на репутацію; імідж може бути імітацією; репутацію потрібно заслужити.

Наприкінці зустрічі спікерка зазначила про те, для чого потрібно працювати над репутацією, зокрема щоб впливати, приваблювати можливості, бути лідером думок, більше заробляти.

 

Читайте також: