Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Українські і словацькі лектори завершили викладання курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід»

04.12.2023

У межах грантового проєкту Вишеградського фонду «Резилієнтний підхід у підготовці майбутніх вчителів в Україні та країнах Вишеградської четвірки» в Національному університеті «Острозька академія» українські і словацькі лектори завершили викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід».

Майбутні вчителі початкової школи і психологи – студенти НаУОА, мали можливість відвідати лекції: 

  • докторки психологічних наук, професорки, проректорки з навчально-виховної роботи Руслани Каламаж, яка розповіла студентам про університет як простір психологічної стійкості в умовах війни;
  • докторки психологічних наук, професорки Галини Гандзілевської. Вона презентувала психодраматичні практики, які можуть бути корисними на ранкових зустрічах у початковій школі крізь результати дослідження українських народних казок у вимірі резилієнтності головних героїв, алгоритм відновлення психологічних ресурсів резилієнтності учителя й принципи підсилення психологічного імунітету вчителя. 

Аспірантки кафедри психології та педагогіки НаУОА теж долучилися до викладання лекцій. Зокрема Олена Ратінська поділилася зі студентами інструментами для формування резілієнсу в дітей в освітньому середовищі, Вікторія Кондратюк зазначила про стійкість у школі та сім’ї, а Тетяна Черноус провела дві лекції на теми «Резилієнс-підхід та інклюзія: музика та рух» й «Орф-підхід в резилієнтному освітньому просторі». 

Кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри української мови і літератури Віталій Максимчук розповів студентам про мовну стійкість як ознаку сильної нації.

Лекторами Жилінського університету (Словаччина) були Mgr. PhDr. Eva Škorvagová, PhD; Mgr. PhD Eva Leláková; Mgr. PhD Olena Hundarenko. Вони зосередили свою увагу на супервізії майбутніх вчителів, а також когнітивно-поведінковій терапії мутизму в контексті підвищення життєстійкості учнів початкової школи. 

«Надзвичайно цінно було почути інформацію від лекторів – практиків у сфері психології. Завдяки цьому курсу вдалось розширити класичне поняття «резильєнсу» і спостерігати практичне використання теоретичних знань. Я значно збагатила свій інструментарій як психологиня, особливо корисними є техніки для роботи з дітьми й самодопомоги проти професійного вигорання у сфері освіти. Щиро дякую за курс!»

зауважила студентка 1-го курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Психологія» Анна Дорощук.

Враженнями від прослуховування курсу поділилися студентки 4-го курсу спеціальності «Початкова освіта» Світлана Кирилюк, Інна Губіна й Ірина Оніщук.

«Дуже дякую лекторам за таку насичену роботу. Рада була почерпнути стільки знань і досвіду! Теплі, привітні, цікаві, щирі й приємні викладачі. Я отримала дуже багато матеріалів як для роботи з дітками, так і для себе. З нетерпінням чекаю практики, щоб спробувати й інші техніки, водночас випробувати себе й дізнатися, яка моя резилієнтність, щоб розвивати її далі. Сподіваюсь у наступному семестрі матимемо змогу зустрітись ще»,

зазначила Світлана Кирилюк.

«На мою думку, курс лекцій був дуже пізнавальним й інформативним. Це надихнуло на розуміння важливості витривалості й здатності пристосовуватися до життєвих викликів вчителів. Кожен може знайти в лекціях «свій» підхід до проблем»,

додала Інна Губіна.

«Хочу щиро подякувати за курс, який був надзвичайно цікавим і різноманітним. Із великих переваг його над іншими є такі: неймовірна кількість інструментів на озброєння як для вчителів, так і для використання в повсякденному житті; освічені лектори, які знають свою справу; досвід, який ми отримали; атмосфера успіху на лекціях, яка лише надихала; висвітлення багатьох тем, які зараз актуальні. Щиро дякуємо за підтримку й настанови, курс чудовий»,

підсумувала Ірина Оніщук.