Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про етос університету розповів Дмитро Шевчук

05.09.2023

4 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в межах навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося перше заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікер онлайн-зустрічі: Дмитро Шевчук, доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

Дмитро Шевчук презентував тему «Етос університету: поміж традицією і майбутнім». Спікер наголосив, що, відповідно до Стратегії Острозької академії, етос ОА дорівнює цінностям у поєднанні з принципами. 

«Цінності Острозької академії – це академічна чесність, рівність у доступі до знань, прозорість діяльності, високі моральні й духовні цінності, свобода наукових досліджень, активна громадянська позиція, висока якість освітніх послуг»,

зауважив Дмитро Шевчук.

Наприкінці заходу спікер розповів про сучасні виклики перед університетом згідно зі Стратегією НаУОА, зокрема: 

  • кризу класичної моделі університету й упровадження нових форм реалізації освітніх програм у галузі вищої освіти;
  • перманентну змінність економічного, соціального, політичного середовища;
  • зміну режиму істини й появу нових форм здобування і трансляції знання;
  • інтенсифікацію розвитку науки й технологій, масштабні інновації у світовій економіці;
  • зниження цінності університетського диплома;
  • зміну ринку праці, зростання структурного безробіття й прекаріату;
  • потребу пошуку балансу між комерціалізацією освіти й науки та збереженням академічних свобод.