Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про стандарти освіти говорили в Острозькій академії

03.04.2023

3 квітня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося друге заняття викладачів за програмою навчального модуля «Правозахист освітян: від теорії до практики». Спікерка Марія Матвійчук, докторка філософії в галузі права, голова Комісії з питань якості освіти, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

Марія Матвійчук презентувала тему «Стандарти освіти. Чіткі рамки чи гнучкість?».

Під час лекції спікерка розповіла про стандарти вищої освіти, для чого вони розробляються й використовуються, а також чому їх варто дотримуватись.

Марія Матвійчук зауважила, що стандарт вищої освіти визначає такі вимоги до освітньої програми:

  • обсяг кредитів ЄКТС;
  • вимоги до рівня освіти осіб;
  • перелік обов’язкових компетентностей випускника;
  • нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти;
  • форми атестації здобувачів вищої освіти;
  • вимоги до створення освітніх програм підготовки;
  • вимоги професійних стандартів (за їх наявності).

Наприкінці зустрічі спікерка розповіла про основні вимоги й рекомендації щодо загальних компетентностей.

 

Читайте також: