Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: відбулася зустріч з Алексом Маляром

22.04.2022

22 квітня відбулася сьома зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Реакції дітей, які переживають кризу. Як допомогти дитині подолати кризу або стрес». Модерувала захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук.

«Сьогоднішню тему ми обрали відповідно до запитів колег, які повинні надавати допомогу дітям, що знаходяться у стані кризи. Це можуть бути вимушені переселенці, евакуйовані, ті, хто постраждав від інших психотравмуючих подій, наприклад, бойових дій. Потрібно бути щирими з дітьми, бо вони відчувають невербальну комунікацію, мову тіла, інтонацію голосу. Людині, яка стривожена сама, буде важко заспокоїти дитину, принаймні зменшити інтенсивність стресу»,

сказав Алекс Маляр.

Також під час зустрічі спікер запропонував присутнім методику використання ланцюжкових або кумулятивних казок для роботи з дітьми на прикладі відомого англійського народного дитячого вірша-казки «Будинок, який побудував Джек». 

Алекс Маляр каже, що текст вірша легко римується, багато разів повторюються знайомі фрази, використовується почуття гумору. Ця робота дозволяє самовираженню дитини через графічне зображення, вербальну комунікацію, дії в групі. За словами спікера, під час цієї вправи в дітей задіяні й активуються практично всі канали для мобілізації ресурсів подолання наслідків стресу інтегративної моделі BASIC-Ph професора Мулі Лаада. Цими каналами є: В – віра (цінності), А – афект (почуття й емоції), S – соціальний фактор (комунікація, друзі, підтримка), I – уявлення (інтуїція, творчість), C – когнітивний фактор (знання, логіка), Ph – фізіологія (тіло, активність).

«Можна використовувати будь-який відомий літературний твір для дітей, казку, лічилку, притчу для роботи з дітьми під час надання їм допомоги. Розповсюдженими є прийоми ігрової терапії, інсценування за ролями. Дуже ефективною груповою терапевтичною методикою (в умілих руках) може бути психодрама»,

підсумував Алекс Маляр.

Студентка 3 курсу спеціальності 053 Психологія Влада Юревич ділиться враженнями від зустрічі:

«Як і кожна, ця зустріч була насичена й корисна для мене як майбутнього спеціаліста. Новий, веселий, універсальний інструментарій для будь-кого – те, чим має володіти кожен психолог. Найяскравішим моментом стала гра «Будинок, який побудував Джек». Дуже інформативною була теорія про реакції дітей різного віку на стресову ситуацію й використання цих знань на практиці. Рада, що вже сформувалась група, де я почуваюсь добре: можу вільно говорити про свої переживання, думки й почуття, ставити питання і завжди отримувати на них відповідь і фідбек. Зараз ця група є для мене ресурсним місцем не тільки інформаційно, але й морально».

До слова, учасники зустрічі, які працюють із дітьми, мали можливість взяти участь у супервізії.

 

Читайте також: