Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: відбулася супервізійна зустріч із Алексом Маляром

15.04.2022

15 квітня відбулася шоста зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Актуальні питання психологічної безпеки в умовах воєнного стану».

Модерували захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук, а також Єлизавета Тимощук, викладачка кафедри психології та педагогіки НаУОА.

Галина Гандзілевська зазначила, що психологічний фронт – це насамперед об’єднання психологів, де кожен має своє завдання, цільову аудиторію й виконує конкретні функції. Усе це залежить не лише від вже сформованих професійних компетентностей, але й умінь відновлюватись і розвиватись. Більшість психологічних прийомів і технік, які були ефективними до війни, зараз не працюють і потребують оновлення. 

«Я рада, що ми організували в Острозькій академії спільноту, до якої можуть долучитися психологи з інших вузів чи країн. Це значно розширює горизонти обміну досвідом й отримання нових знань згідно з професійними запитами в умовах сьогодення. Дуже вдячна Алексу Маляру, що він взяв на себе таку непросту місію – підтримувати нас у професійному тонусі, а також усім учасникам – за опору і взаємодопомогу»,

додала Галина Гандзілевська.

Супервізія – це «розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі з людьми, через обговорення цієї проблеми з обізнаним колегою чи наставником – супервізором». Під час зустрічі всі охочі мали можливість розповісти історії й поставити запитання спікеру. Алекс Маляр поділився своїм досвідом, надав корисні та ґрунтовні поради щодо вирішення кожної проблеми.

Спікер зазначив, що упродовж групової супервізії обговорюються методи і стратегії консультування чи терапії. Психологи розповідають про свої проблеми або труднощі, що виникли в процесі їхньої професійної діяльності. Колеги допомагають знайти розв’язання проблем, а також виявити помилкові чи непродуктивні рішення і стратегії. 

«Супервізія – це не тільки інструмент професійного зростання. Під час таких зустрічей ми приділяємо увагу своєчасному виявленню факторів професійного вигорання і способів його профілактики. На нашу думку, кожен психотерапевт-практик повинен постійно отримувати супервізійну підтримку (індивідуальну або групову)»,

сказав Алекс Маляр.

Кандидатка психологічних наук, викладачка кафедри англійської мови та літератури Вікторія Каламаж поділилася враженнями від зустрічі:

"Лекції Алекса Маляра важливі і для повсякденного життя, і також для роботи зі студентами. Мені подобається, що Алекс багато ділиться своїм власним досвідом. Коли наші психологи ставлять запитання, спікер часто не відповідає так чи ні, а надає можливість самим дійти відповіді або ж показує неоднозначність ситуації. Важливо й те, що лекція може бути теоретичною, але є частина, де ми ділимося враженнями й емоційно розряджаємося".

 

Читайте також: