Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся другий випуск Школи освітніх інновацій

08.06.2022

У Навчально-методичному центрі «Школа освітніх інновацій» Національного університету «Острозька академія» 8 червня відбулося урочисте вручення сертифікатів про підвищення кваліфікації у викладачів вишу. Ініціатори й натхненники центру – ректор НаУОА, доктор психологічних наук, професор Ігор Пасічник, проректорка з навчально-виховної роботи, докторка психологічних наук, професорка Руслана Каламаж та проректор з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук. Модерувала захід керівниця Школи освітніх інновацій, кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова

Докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи НаУОА Руслана Каламаж зазначила, що Школа освітніх інновацій – це чудове ноу-хау Національного університету «Острозька академія», яке розпочиналося як серія семінарів для викладачів закладу з обговорення питань, що стосувалися впровадження стандартів, критеріїв якості освіти. 

«Школа освітніх інновацій стала методичним центром, який пропонує і нашим викладачам, і викладачам з усієї України, адміністративним працівникам, які займаються освітнім менеджментом, пройти в зручному форматі підвищення кваліфікації. Викладачами у Школі освітніх інновацій є також і викладачі Острозької академії. Вони навчаються, а ще діляться власним досвідом, компетентностями, щоб ми всі разом могли зростати для забезпечення високої якості навчання в Острозькій академії й загалом університетській освіті».

Упродовж курсу понад 81 учасник завершив стажування в Навчально-методичному центрі ШОІ обсягом 180 годин (6 кредитів ЄКТС) та набули ключові компетентності відповідно до Рамкової програми ЄС за такими модулями: «Етика й естетика в мовленнєвій діяльності фахівця» (координаторки Зоя Столяр, Христина Карповець); «Цифрова грамотність» (координатор Юрій Коцюк); «Політична грамотність. Громадянська культура» (координаторка Наталія Малиновська); «Медіаграмотність та інформаційна культура» (координаторка Ганна Охріменко); «Академічна доброчесність» (координатока Ольга Балацька); «Робота з відкритими даними: від збору інформації до її інтерпретації» (координатор Віталій Лебедюк); «Фінансова грамотність» (координаторка Ольга Дем’янчук); «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики» (координатори Дмитро Шевчук, Ірина Стахур, Юлія Шулик, Юрій Мацієвський).

Керівниця Школи освітніх інновацій, кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова зазначила, що Школа освітніх інновацій пропагує педагогічне новаторство й інновації, бо в сучасному світі освітянам важко адаптуватися до швидких змін, які відбуваються: 

«Наша Школа проводить стажування, дає відповідні сертифікати. Педагогічне новаторство сьогодні дуже потрібне. Також це й соціальна відповідальність. Адже в Острозькій академії ми допомагаємо нашим викладачам адаптуватися, не залишаємо їх один на один із проблемами, бо у складних умовах навчання вони потребують педагогічної допомоги».

Юлія Маслова додала, що слухачами Школи освітніх інновацій були ректори, проректори, декани, завідувачі кафедр провідних університетів Києва, Хмельницького, Львова, Ужгорода, Луцька, Мукачева. За словами пані Юлії, Острог залишається первинною душею України, Волинськими Афінами.

Доктор педагогічних наук, професор, академік АН ВШ України, заслужений працівник освіти України Іван Хом’як сказав:

«Ви найкращі! Велика робота проведена. Тільки той, хто організовує подібні заходи, знає, скільки потрібно докласти зусиль. Безумовно, враження залишилися найкращі. Освітяни – це та категорія людей, яка постійно має вдосконалювати свій професійний рівень. Життя підказує, що потрібно вникати в ту чи ту технологію, тим більше зараз у цифровому, онлайновому режимі перепідготовка необхідна. Дякую організаторам, всім тим, хто взяв участь у такому потрібному заході підвищення кваліфікації».

Докторка філософії, викладачка кафедри кафедри кримінально-правових дисциплін, членкиня експертної групи з питань громадянської освіти та правознавства ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН, членкиня асоціації жінок-юристок ЮрФем, голова ГО «Центр соціальної взаємодії та ініціативи» Марія Матвійчук зауважила:

«Модулі охоплюють абсолютно всі сфери, які сьогодні потрібні для науково-педагогічних працівників і які в перспективі вони матимуть бажання вдосконалювати. Важливо, що ми отримали не просто сертифікат, а інтелектуальний результат нашої роботи. Рівень організації дуже високий, тому дякую, що ми мали змогу пройти підвищення кваліфікації».

Докторка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, заступниця декана економічного факультету з навчально-наукової роботи Ольга Дем’янчук поділилася враженнями від участі:

«Хочу подякувати, Юліє Петрівно, вам за те, що долучили як викладача. Також із задоволенням була слухачем Школи освітніх інновацій. Тільки люди й організатори з високим рівнем відповідальності зобов’язують слухачів і викладачів теж бути відповідальними. Щиро дякую, бо змістове навантаження модулів дуже хороше, я дізналася багато корисного. Бажаю, щоб наша Школа освітніх інновацій і надалі продовжувала процвітати».

Кандидат юридичних наук, старший викладач кафедри кримінально-правових дисциплін, керівник Науково-дослідної лабораторії дослідження документів та почерку, графолог-практик Сергій Гонгало зазначив, що викладачам потрібно постійно навчатися.

«Насправді, 180 годин прослуханих модулів, – це щоденна праця, необхідно засвоювати матеріал й аналізувати його, намагатися застосувати на практиці. Але все було легко, бо колеги підтримували, спікери дуже доступно й зрозуміло все розповідали. Організатори зробили ці модулі зручними для навчання. Дуже дякую за такий приємно проведений час. Адже, разом навчаючись, ми все-таки доповнюємо одне одного, дізнаємося щось нове. Вважаю, що це спілкування буде корисним і на майбутнє»,

додав Сергій Гонгало.

Юлія Маслова підсумувала: усі слухачі задоволені, тому щиро запрошуємо навчатися у Школі освітніх інновацій, чекаємо вас у серці України – Острозькій академії!