Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Благодійна акція від учасників наукового гуртка кафедри психології та педагогіки

18.06.2018

Благодійна акція від учасників наукового гуртка кафедри психології та педагогіки

Упродовж навчального року студенти в рамках наукового гуртка кафедри психології та педагогіки «Корекційно-розвиваюча робота з дітьми з особливами потребами за допомогою глини» проводять корекційні заняття із розвитку психічних процесів за допомогою методу глинотерапії. Завершальним етапом цього навчального року у такій роботі стала благодійна акція.

Студенти групи Пс-21 та Пс-22 з ініціативи наставника групи, кандидата психологічних наук, викладача кафедри громадського здоров’я Анни Гільман провели благодійний захід «Допоможемо дітям з особливими потребами». У рамках заходу показали фільм «Обдарована» у приміщенні КМЦ. Благодійні внески (1000 грн.) за перегляд фільму передали для дітей з особливими потребами у Комунальний заклад «Острозька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2 І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради.
Як відомо, навчально-виховний процес дітей у Спеціальній школі-інтернаті здійснюється з урахуванням особливостей психічного та фізичного розвитку.

«Глинотерапія, як показує практика, є дуже ефективним методом роботи з особливими дітьми. Процес вимішування глини носить терапевтичний характер. Це добрий спосіб розрядки руйнівних тенденцій, що спирається на здоровий потенціал психіки, сприяє навчанню новим моделям поведінки. Глинотерапія дозволяє відреагувати та усвідомити емоції, розвинути мислення та увагу, збагатити уяву, виробити посидючість й активізувати творчість. Після занять із глинотерапії діти не тільки почувають себе краще, але й помітні зміни у розвитку їх когнітивних процесів. Студенти працюють із: дітьми з порушеннями мовлення, розумово відсталими та дітьми із затримкою психічного розвитку. Студенти-психологи працюють з такими дітьми за допомогою глинотерапії вже більше 7 років. Ми висловлюємо глибоку вдячність керівництву закладу: директору школи, вчителю початкових класів, олігофренопедагогу, логопед, вчителю дітей з вадами розумового розвитку, «Спеціалісту вищої категорії» Бернацькій Галині Миколаївні та заступнику директора з виховної роботи, вчителю початкових класів і музики, олігофренопедагогу, логопеду, вчителю дітей з вадами розумового розвитку, «Спеціалісту вищої категорії» Поліщук Світлані Василівні за багаторічну співпрацю та можливість практичної взаємодії з дітьми у проведенні психокорекційних занять за допомогою методу глинотерапії.

Благодійна акціТакож висловлюємо щиру вдячність скульптору Національного університету «Острозька академія» Віктору Вікторовичу Архіпову за неодноразову допомогу у проведенні занять за допомогою глини, активну співпрацю та натхнення для студентської молоді у їхній практичній роботі.

"Я вдячна усім студентам 2-го курсу спеціальності «Психологія» за їхній живий інтерес у проведенні психокорекційних занять за допомогою глинотерапії та за активну участь в організації та проведенні благодійної акції. Особливу вдячність у проведенні благодійної акції висловлюю окремим студентам: Марині Осипенковій, Сергію Осипенкову, Яні Зайцевій, Дарії Бондарець, Наталії Григус, Максиму Денисевичу. Пишаюся своїми психологами, які роблять значний вклад у психічний розвиток особливих діток", — зазначила Анна Гільман.