Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Учасники Першого Всеукраїнського з’їзду педагогів із духовно-морального спрямування ухвалили резолюцію

26 червня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 25 червня відбулося закриття Першого Всеукраїнського з’їзду педагогів із духовно-морального спрямування, який тривав упродовж трьох днів.

Нагадаємо, що у заході взяли участь понад 200 педагогів із предметів духовно-морального виховання, представники обласних, міських, районних управлінь освіти і науки, директори загальноосвітніх навчальних закладів, представники релігійних і громадських організацій та науковці, що вивчають проблеми духовно-морального спрямування з усіх областей України.

Останній день з’їзду розпочався із Божественної Літургії у студентсько-викладацькому храмі преподобного Федора Острозького. Після цього відбулося друге пленарне засідання, на якому учасники звітували про роботу секцій та прийняли заключні документи цього всеукраїнського зібрання, зокрема резолюцію Першого Всеукраїнського з’їзду педагогів із духовно-морального спрямування.

Проект резолюції викликав жваву дискусію серед учасників, яка тривала майже три години. Основні положення документа присвячені питанням всебічного і гармонійного розвитку особистості на засадах, як наукового осмислення дійсності, так і на скарбах духовного, морального та культурного надбання українського народу і людства в цілому.

«...Наголошуємо на першочерговій необхідності забезпечення належного виховання дітей і молоді України на засадах традиційних для нашого народу духовних і моральних цінностей, зокрема у контексті національно-патріотичного виховання, забезпечення для цього викладання предметів морально-духовного спрямування. До переліку компетентностей Нової української школи, як пріоритетну, варто увести духовно-моральну компетентність. Із метою забезпечення подальшого викладання предметів духовно-морального спрямування у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладах пропонуємо Громадській раді з питань співпраці з Церквами та релігійними організаціями при Міністерстві освіти і науки України узагальнити пропозиції делегатів З’їзду щодо інтеграції духовно-морального виховання у вітчизняну систему освіти та подати їх на розгляд Міністерства освіти України. Міністерству освіти пропонуємо розглянути питання щодо формування виховного ідеалу випускників закладів освіти на основі духовно-моральних цінностей із подальшим розробленням відповідних виховних програм...»,

йдеться в документі.

Згодом резолюція буде опублікована на сайті http://cristia.org/ і з нею зможуть детально ознайомитися всі охочі.