Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії відбулися лекції про штучний інтелект

26 березня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 25 березня в рамках програми розвитку спеціалізації «Кіберкультура» усі охочі могли відвідати цикл лекцій «Штучний інтелект: парадигма творення „непередбачуваності“». Прочитали їх Мар’яна Венета (ADS-manager Комп’ютерної Академії ШАГ, Львів), Ярослав Дудар (ISD Software Developer) та Наталія Стратонова (кандидат філософських наук, доцент). Лектори розглянули основні принципи творення та впровадження штучного інтелекту в різних сферах інформаційного суспільства та його вплив на розвиток сучасних інтернет-технологій.

«Ці лекції виявилися для мене дуже корисними, оскільки дали загальне розуміння того, як розвивається штучний інтелект і чого можна очікувати від цього розвитку. Усе, що ми бачимо у фантастичних фільмах, зовсім швидко стане реальністю. Так, звичайно, ще поки ні одна машина не пройшла Тест Тюрінга (емпіричний тест, за допомогою якого можливо визначити чи може машина мислити як людина). Але науковці по всьому світу працюють над створенням інтелекту, який зможе і мислити, і розвиватися»,

зауважила студентка першого курсу, спеціальності «Культурологія» Вікторія Гасичак.

Лектори присвятили особливу увагу питанням використання штучного інтелекту в додатках, як наприклад, Siri, Cortana. Звернули увагу на технології, пов’язані із обробкою Big Data, а також програми, які збирають інформацію про користувача мережі, його переваги, захоплення, зацікавлення та аналізують цю інформацію. Розповіли також про проект М.Цукерберга «Aquila», який дозволяє поширювати Інтернет на територіях, позбавлених звичних засобів для зв’язку, про відкриття та досягнення І. Маска («Tesla», «SpaceX»), про Інтернет Речей тощо.

«У сучасному суспільстві вплив інформаційних технологій є надзвичайно вагомим. Ми користуємось Інтернетом для пошуку інформації, спілкування, обміну новинами тощо. Всесвітня мережа кардинально змінює наше сприйняття світу та самих себе. Тому питання розумного використання інтернет-технологій сьогодні є гостро актуальним. Основною метою спеціалізації „Кіберкультура“ є розширити знання студентів про сучасний інформаційний світ, ознайомити їх з новими технологіями а, відтак підготувати до викликів ХХІ століття та сприймати Інтернет не лише як розвагу, а як інструмент для формування своєї ідентичності»,

зауважила кандидат філософських наук, доцент Наталія Стратонова.

Кіберкультура — це спеціалізація, яка запроваджена на спеціальності «Культурологія» в НаУОА з початку цього навчального року. Вона орієнтована на те, щоб розвивати у студентів-культурологів вміння, які затребувані сучасним інформаційним суспільством і пов’язані із онлайн-навчанням, медіакультурою, аналізом даних, основами веб-дизайну тощо.