Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Як заробляти за допомогою фрілансу?

24 травня 2017

Фріланс на західному ринку — тема, про яку сьогодні в рамках проекту «BIT DISCUSSIONS» розповідав Роман Стоянович — фрілансер, IT-журналіст та телеведучий.

Рівнянин займається фрілансом вже понад 10 років і точно визначив для себе, що робота в офісі — це не для нього. Про свої перші кроки у цій галузі, успіхи, невдачі, життєві історії і поради він розповів у власній книзі, яка має назву «Фріланс на західному ринку».

Книга, за словами автора, буде корисна як і для початківців, які хочуть спробувати працювати у цій сфері, так і фрілансерів, які хочуть вийти на європейський ринок. Презентація її нещодавно відбулася у Рівному.

Перевагами фрілансу є можливість самому заробляти на себе, мати більше вільного часу і уміло зорганізовувати його. Недоліками ж, які виділяє лектор, є не зовсім стабільний ринок, адже все залежить від постійних і потенційних клієнтів, а також і специфіки роботи власне з ними. Спікер розповідав, як на західному ринку діє система безпеки, щоб клієнт не обманув працівника, а той — замовника.

«На сайтах є певна без пекова система, а також діє служба підтримки, до якої можна звернутися, описати проблему, показати переписку і відстояти власні права. Клієнт зазвичай прив’язує номер власної банківської картки до профілю на сайті, а тому кошти як відшкодування за роботу, можуть бути списані з його рахунку»,

розповідає Роман.

Фріланс означає вільну віддалену роботу без юридичного оформлення , тобто, це фактично спілкування з замовником у вигляді отримання завдання і прийняття роботи відбувається за допомогою соціальних мереж чи електронної пошти. При цьому роботодавець і виконавець можуть знаходитися в різних частинах міста, держави, а іноді і земної кулі.

Роман розповідає, що його клієнтами є переважно американці. І додає, що для того, щоб напрацювати власну клієнтську базу, потрібно багато часу; в нього це зайняло приблизно 2 роки.

«Бувають іноді і труднощі розуміння — мовний бар’єр. Наприклад, англійська українця і англійська жителя Бангладешу кардинально різна, і щоб зрозуміти, що саме замовник хоче чи як правильно розуміти його слова, буває, потрібно 2 дні. В мене якраз була така історія, і визначити, що хоче клієнт, зайняло у мене декілька днів постійного, а навіть і живого, спілкування»,

пояснює спікер.

«Зустріч із Романом Стояновичем є корисною для студентів, оскільки вони мали нагоду познайомитись зі специфікою фрілансу. Це можна розглядати як додаткову можливість заробляти під час навчання, що є поширеною практикою серед американських вузів. Інша річ, що таке поєднання є дуже складним, адже навчання і фріланс потребують насамперед часу. Проте розглядати фріланс як додаткову роботу не варто, адже це фактично організація свого часу, простору й майбутнього відповідно до власних запитів. Роман дуже чітко показав переваги й недоліки фрілансу, маючи чималий досвід у цій сфері»,

зазначає Координатор Інформаційного центру ЄС при Острозькій академії Максим Карповець.

Нагадаємо, «BIT Discussions» (Business, information, technology) — дискусійна платформа, в рамках якої до Академії приїжджають успішні люди бізнесу, медіа, IT-компаній тощо. Вони налагоджують співпрацю зі студентами, розповідають власну історію кар’єрного росту, в деяких випадках пропонуючи перспективу для майбутнього працевлаштування.