Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Лекції англійською для студентів-економістів

15 березня 2016

У рамках року англійської мови в Україні викладачі кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу Національного університету «Острозька академія» прочитали лекції студентам англійською.

Минулого тижня відбулися відкриті лекційні заняття кандидата економічних наук, старшого викладача Наталії Іванчук з дисципліни «Аналіз господарської діяльності» на тему: «Basic Theory of Business Analysis» та кандидата економічних наук, старшого викладача Тетяни Галецької з дисципліни «Макроекономіка» на тему: «Macroeconomics as a science».

Лекції читалися для студентів 3–4 курсів економічного факультету напрямів підготовки «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика» та «Облік і аудит».

«На лекціях студенти продемонстрували достатньо високий рівень розуміння викладеного матеріалу. Упродовж занять відчувався тісний зв’язок з аудиторією, студенти охоче вступали в дискусію та активно відповідали на питання. Незважаючи на існування специфічної термінології, аудиторія швидко до неї адаптувалася, що вкотре підтвердило статус англійської як другої робочої мови в Острозькій академії»,

прокоментувала старший викладач Наталія Іванчук.