Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Діти з Лисичанська відвідали Острозьку академію

09 січня 2015

До Національного університету «Острозька академія» 9 січня завітало 20 дітей з Лисичанського багатопрофільного ліцею, що на Луганщині. Усі зимові канікули ліцеїсти разом з вихователями проживатимуть в Олександрійській школі-інтернаті на Рівненщині.

Сьогодні у школярів день, присвячений історичному містечку Острогу. Вони побували на екскурсії Острозькою академією, де ознайомилися з її історією та сьогоденням. За словами директора Музею історії Острозької академії Анастасії Хеленюк, спілкування з гостями було дуже щирим, а дехто навіть виявив бажання навчатися в університеті.

Згодом на дітей чекало психотренінгове заняття «Образ Я через призму глинотерапії», яке провели психологи — викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін НаУОА Анна Гільман та скульптор НаУОА Віктор Архіпов. Мета тренінгу — формування власного Я, усвідомлення себе і виявлення власних планів та цілей.

«Завдання,яке ми ставили перед собою під час тренінгу полягало у знятті емоційної напруги, набутті навичок впевненості і самореалізації, розвитку рефлексії тощо. Ми не чіпали глибинних проблем, пов’язаних із війною. Відтак зосередили свою роботу на створенні доброзичливої атмосфери в групі задля актуалізації мрій, власних планів та позитивних емоцій»,

 розповіла Анна Гільман.

Після цього учні Лисичанського ліцею відвідали Державний історико-культурний заповідник в місті Острозі та Межиріцький монастир.