Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Регіональний фестиваль соціальної реклами вже уп'яте відбувся в Острозькій академії

01 листопада 2012

Студенти Національного університету «Острозька академія» 30 жовтня представили власні рекламні проекти на V Регіональному фестивалі соціальної реклами, що проходив за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фундації ім. князів-благодійників Острозьких.

Це вже не перший фестиваль соціальної реклами у стінах університету. Проте, як зазначила одна із організаторів конкурсу, заступник декана з навчально-виховної роботи факультету політико-інформаційного менеджменту Юлія Маслова, рівень робіт на фестивалі значно зріс, у порівнянні з попередніми роками. Головне, що студенти щиро перейнялися досліджуваними проблемами, що, очевидно, і сприяло високим результатам.

Вісім конкурсантів у дванадцяти номінаціях представили власні роботи на тему: «Пропаганда здорового способу життя та шляхи подолання шкідливих звичок». Вдавалися учасники, як до усних презентацій, слайд-шоу, відеороликів, так і до інсценізацій, які згодом можна показувати в антрактах, на концертах та просто на вулиці. Музичними композиціями доповнили фестиваль студенти-документознавці Максим Маслюківський та Анатолій Тимощук. А перемогу уже вдруге поспіль вибороли студентка магістеріуму документознавства та інформаційної діяльності  НаУОА Наталія Курилюк та студент комп’ютерної академії «ШАГ» Станіслав Островський.

Незважаючи на те, що традиційно організаторами і учасниками фестивалю були документознавці, на конкурс представили свої роботи і студенти спеціальності «психологія», які посіли друге і третє місця та здобули приз «Глядацькі симпатії». Також до конкурсу приєдналися і школярі, зокрема старшокласники Рівненської школи.

 Усі конкурсанти отримали грамоти та солодкі подарунки.

  Регіональний фестиваль соціальної реклами вже уп'яте відбувся в Острозькій академії Регіональний фестиваль соціальної реклами вже уп'яте відбувся в Острозькій академії