Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Семінар Науково-дослідної лабораторії когнітивної психології

20 жовтня 2012

Науково-дослідна лабораторія когнітивної психології, яка є структурним підрозділом кафедри психолого-педагогічних дисциплін Острозької академії, 18 жовтня провела семінар на тему «Досвід Швеції у проведенні наукових досліджень. Використання засобів новітніх технологій у навчальному процесі». Учасники семінару зробили порівняльний аналіз розвитку наукової сфери освіти і науки у контексті досвіду Швеції та України.

Також члени Науково-дослідної лабораторії когнітивної психології обговорили актуальні шляхи розвитку наукових досліджень в Європі та їх перспективну інтеграцію в сучасну наукову діяльність українських вчених.

Окремою темою семінару стала роль Web 2.0 технологій у сучасному освітньому процесі, адже саме вони забезпечують умови для оптимізації навчального процесу, інтеграції сучасних новітніх технологій для підвищення інтерактивної взаємодії «студент-викладач» в рамках навчальної дисципліни.