Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Викладачі факультету романо-германських мов презентували нові наукові здобутки

15 грудня 2011

У Національному університеті «Острозька академія» 14 грудня відбулася презентація наукової літератури викладачів факультету романо-германських мов.

Першою свою роботу презентувала кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови та літератури Національного університету «Острозька академія» Лідія Зелінська. Її навчально-методичний посібник для студентів першого курсу факультету романо-германських мов під назвою «Антична література: давньогрецька, давньоримська» перш за все має за мету представлення джерельної бази з вищезазначеної сфери. «Посібник складається з декількох частин. На початку містяться навчальні джерела, теми та конспекти лекцій. Другий та третій розділи вміщають — це наукові матеріали з коментарями, перелік практичних занять та методичні поради щодо них. Наприкінці розміщено рецензування театральних вистав, довідник найвідоміших імен та покажчик понять. Крім того, ви ще можете знайти у книзі різноманітні статті, контрольні роботи та тематику курсових робіт», — зазначила Лідія Зелінська.

«Метафорична концептуалізація свободи в англійській та німецькій мовах» — так звучить тема наукової презентації, яку представила викладач кафедри міжнародної мовної комунікації Діна Байсан. Окресливши об’єкт та предмет роботи, вона зауважила, що матеріали дослідження базувалися на даних різних мовних корпусів. «Концептуальна метафора ґрунтується на сфері джерела (source domain) та сфері цілі (target domain). Серед підвидів концептуальної метафори можна виділити структурні метафори, орієнтацій ні та онтологічні», — сказала Діна В’ячеславівна.

Останньою виступала викладач кафедри індоєвропейських мов факультету романо-германських мов Юлія Кратюк, презентуючи тему «Сучасна польська мова в Україні (дослідження польської лексики на основі досліджень польської говірки Городка Подільського)». Метою було вивчення фонетичних, морфологічних та лексичних особливостей мови говірки, якою користуються мешканці, що мають польське походження і проживають в Городку Подільському. Продемонструвавши два відеоролики, вона відзначила, що польська мова Городка — це мовленнєвий зразок з власною системою абстрактних, суспільних, постійних і загальнообов’язкових мовних норм, причому ця мова збереглась тільки у розмовному вигляді.

Викладачі факультету романо-германських мов презентували нові наукові здобутки Викладачі факультету романо-германських мов презентували нові наукові здобутки Викладачі факультету романо-германських мов презентували нові наукові здобутки