Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Серед кращих ораторів Рівненщини студентка Острозької академії

11 травня 2011

У сесійній залі Рівненської міської ради 4 травня відбулися фінальні змагання турніру «Кубок Демосфена», де мистецтво ораторської майстерності успішно презентувала студентка першого курсу Національного університету «Острозька академія» спеціальності «Журналістика» Ірина Брох.

Участь у змаганнях взяли 40 осіб, які пройшли навчання основам публічного виступу, а також ознайомилися із правилами ведення Оксфордських дебатів.

Оцінювало виступи учасників  журі у складі депутатів, громадських діячів, професійних риторів. На їх думку, найпереконливішими виявились аргументи  команди «Тріада», у складі якої грала Ірина.

У фіналі студентка відстоювала тезу:  «Українська молодь не впливає на політику держави».

«Я вперше брала участь у подібному заході. Зацікавила не стільки сама гра, скільки можливість  вдосконалити свої ораторські вміння. Під час навчання познайомилася із чудовими позитивними людьми, дізналася чимало нового у плані риторики. Вважаю, що дебати – гарна можливість поєднання навчання із грою, тому набуті знання засвоюються значно краще. Одержаний досвід планую використовувати у майбутній професійній діяльності», – розповіла Ірина.