Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

ОПП "ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ". 051 Економіка

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки

Спеціальність: 051 Економіка

Гарант освітньої програми: Галецька Тетяна Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, tanya.galetska@oa.edu.ua

Мета освітньо-професійної програми: фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні забезпечити підтримку іміджу бренду, вивести новий бренд (продукт) на ринок, підвищувати впізнаваність, стимулювати продажі, розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

Особливості ОПП: 

Глибоке опанування сучасними професійними знаннями та навичками в галузі цифрових маркетингових технологій та економічного аналізу у поєднанні з глибоким вивченням англійської мови за адаптованими до вимог спеціальності програми.

На першому та другому курсах навчання студенти проходять навчальну практику, в результаті якої набувають навички обробки та систематизації великих масивів інформації з використання сучасних інформаційних систем. Для закріплення набутих навичок відбувається проходження виробничої практики на третьому курсі в рекламних агентствах, ІТ-компаніях, на підприємствах, установах, банках, державних установах та ін. На четвертому курсі студенти проходять науково-дослідну практику для здобуття навичок академічного письма та розробки власних досліджень.

Компоненти освітньої програми

Код п/п

Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проєкти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитів

Обов’язкові компоненти ОПП

10.301

Англійська мова

16

07.101

Історія України

3

09.101

Філософія

3

10.320

Українська мова (за професійним спрямуванням)

3

13.112

Основи педагогіки та психології

3

26.172

Історія культури та Острозької академії

3

10.302

Англійська мова за професійним спрямуванням

12

08.104

Політекономія

5

08.105

Мікроекономіка

4

08.106

Макроекономіка

4

01.101

Вища математика

10

01.105

Математична логіка

3

01.104

Статистика

6

05.101

Сучасні інформаційні технології

5

08.209

Економіка підприємства

3

08.505

Економіко-математичне моделювання

 10

08.435

Аналіз даних

4

05.216

Економічна кібернетика

6,5

08.502

Моделювання економіки

7

05.205

Методи та системи штучного інтелекту (Аrtificial Іntelligence)

4

08.215

Big Data аналітика

3

05.201

Управління проектами інформатизації

3

05.106

Інформаційні системи і технології в управлінні

4

08.224

Системи прийняття рішень

3

05.250

Вступ до прикладного програмування

4

05.251

Алгоритми та структури даних

4

08.517

Прикладне математичне моделювання в програмуванні

3

08.210

Менеджмент

4

08.115

Економічний аналіз

3

08.211

Маркетинг

4

08.302

Фінанси суб’єктів господарювання

3,5

08.220

Ризикологія

3

12.206

Господарське право

3

30.102

Курсова робота

3

31.134

Практика навчальна з курсу Сучасні інформаційні технології

3

31.134

Практика навчальна з курсу Економіко-математичне моделювання

3

31.105

Практика виробнича

6

31.106

Практика науково-дослідна

6

Загальний обсяг обов’язкових компонент:

180

Вибіркові компоненти ОПП

Загальний обсяг вибіркових компонент:

60

Підсумкова атестація

32.102

Кваліфікаційний іспит за спеціальністю (Економічна кібернетика, Моделювання економіки, Інформаційні системи і технології в управлінні, Макроекономіка)

Загальний обсяг освітньої програми:

240

Назва ОПП

Цифровий маркетинг

Рівень вищої освіти

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти

Галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності)

Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки.

Спеціальність: 051 Економіка.

Мета освітньо-професійної програми

  Фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації маркетингової діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, маркетингових досліджень та інформаційних технологій; створювати маркетингові програми, розробляти та супроводжувати ІТ-проекти.

Орієнтація освітньої програми

Спеціалізована освітньо-професійна програма, що базується на сучасних положеннях та результатах наукових досліджень у сфері цифрового маркетингу, економіко-математичного моделювання, управління складними економічними системами, програмуванні, проектуванні, розробці та просуванні інформаційних систем і проведенні маркетингових досліджень, практиці застосування відповідних інструментів, орієнтується на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна кар’єра учасників освітнього процесу.

Основний фокус  освітньої програми та спеціалізації

Спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення та набуття практичних навичок і вмінь у сфері управління складними економічними системами, системами цифрового маркетингу, ІТ-проектами, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, програмування, проектування та розробки інформаційних систем, розробка маркетингових досліджень, робота в соціальних мережах.

Ключові слова: економіко-математичне моделювання, управління, прогнозування, інформаційні технології та системи, цифровий маркетинг, маркетинг соціальних мереж, маркетингові комунікації, реклама.

Програмні результати навчання

ПРН1. Показувати розуміння закономірностей розвитку соціально-економічних процесів, сучасних інформаційних систем та технологій. 

ПРН2. Демонструвати навички здійснення пошуку інформації, аналізу різноманітних її джерел та проводити на цій основі дослідження.

ПРН3. Вибирати та використовувати необхідний науково-методичний, аналітичний інструментарій та сучасні інформаційні технології для управління економічною діяльністю.

ПРН4. Показувати вміння ставити завдання, моделювати та проводити комплексний економічний аналіз діяльності підприємств (установ, організацій) в умовах ризику та невизначеності. 

ПРН5. Обґрунтовувати управлінські рішення, що потребують застосування сучасних методів економіко-математичного моделювання та прогнозування.

ПРН6. Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки.

ПРН7. Проводити пошук, систематизацію, узагальнення інформації, формувати висновки та пропозиції з її аналізу,  здійснювати комп’ютерну обробку даних, забезпечувати підготовку та представлення аналітичних звітів.

ПРН8. Визначати нові методи роботи з великими масивами даних, які використовуються для вирішення актуальних економічних задач в усіх секторах економіки.

ПРН9. Демонструвати навички застосування методів аналізу, моделювання, реінжинірингу в бізнес-процесах інформаційних систем, уміння застосовувати CASE- засоби під час їх проектування.

ПРН10. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції розвитку соціально-економічних систем та процесів.

ПРН11. Обґрунтовувати та управляти інвестиційними та ІТ-проектами.

ПРН12. Розробляти, впроваджувати та супроводжувати програмні продукти.

ПРН13. Оцінювати результати власної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток.

ПРН14. Демонструвати навички самостійного опанування нових знань, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки.

ПРН15. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів 

ПРН16. Вибирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів та нормативів в професійній діяльності.

ПРН17. Демонструвати навички спілкування в професійних колах іноземними мовами.

ПРН18. Будувати структурно-логічні схеми механізмів управління елементами економічної системи, виділяти причинно-наслідкові зв’язки між ними.

ПРН19. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах. 

ПРН20. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.

Форма навчання

Денна, умови вступу

Термін навчання

3 роки 10 міс.

Передумови навчання за ОПП

Наявність повної загальної середньої освіти та виконання правил прийому до Національного університету «Острозька академія» в поточному році.

Загальний обсяг та структура освітньої програми

Всього – 240 кредитів:

- обов’язкові компоненти - 175 кредитів;

- вибіркові компоненти - 65 кредитів;

- практична підготовка - 18 кредитів;

Код п/п

Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитів

10.301

Англійська мова

16

07.101

Історія України

3

09.101

Філософія

3

10.320

Українська мова (за професійним спрямуванням)

3

13.112

Основи педагогіки та психології

3

07.128

Історія української культури та Острозької академії

3

10.302

Англійська мова за професійним спрямуванням

12

08.104

Політекономія

6

08.105

Мікроекономіка

4

08.106

Макроекономіка

4

07.138

Історія економічних вчень

3

01.101

Вища математика

10

08.211

Маркетинг

3

08.505

Економіко-математичне моделювання

 6

05.101

Сучасні інформаційні технології

6

08.209

Економіка підприємства

4

08.210

Менеджмент

4

08.232

Маркетинг соціальних мереж

4

08.301

Гроші і кредит

3

08.302

Фінанси

3,5

08.233

Маркетингові комунікації

3,5

01.104

Статистика

5

08.234

Цифровий маркетинг

6

05.217

Дослідження операцій

6

08.502

Моделювання економіки

4

08.503

Прогнозування соціально-економічних процесів

3

08.224

Системи прийняття рішень

4

05.106

Інформаційні системи і технології в управлінні

4

08.504

Прикладні моделі економічних процесів

4

05.201

Управління проектами інформатизації

4

01.105

Математична логіка

3

30.101

Економетричний аналіз

4

30.102

Курсова робота

3

31.134

Практика навчальна з курсу Сучасні інформаційні технології

3

31.134

Практика навчальна з курсу Маркетинг

3

31.105

Практика виробнича загальна

6

31.105

Практика виробнича професійно орієнтована

6

 

Загальний обсяг обов’язкових компонент:

175

 

Загальний обсяг вибіркових компонент:

65

 

Загальний обсяг освітньої програми:

240