Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Підготовка резюме

Резюме або Curriculum Vitae (CV) — це короткий письмовий опис професійних якостей претендента, який демонструє потенціал особистості та здатність зайняти конкретну посаду.

Резюме повинно відображати три основні якості претендента: освіченість, продуктивність і необмеженість здібностей.

Інформацію для резюме слід вибирати, виходячи з конкретної посади, на яку претендуєте. Тому одне з головних правил резюме таке: на кожне нове інтерв’ю слід приходити з новим резюме і ніколи — без нього.

Орієнтовна структура резюме:

  • Особисті дані й контакти
  • Мета
  • Освіта
  • Досвід роботи й особисті досягнення
  • Додаткові навички роботи
  • Громадська діяльність і нагороди
  • Особисті якості, хобі.

Загальні вимоги до оформлення резюме

  • Структурованість. Уся інформація має викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі.
  • Вибірковість. Виберіть із вашого професійного досвіду лише те, що відповідає поставленій меті.
  • Об’єктивність. Будьте об’єктивні й готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
  • Стислість і конкретність. Резюме не повинно перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, чітко, роблячи акцент на важливих для роботодавця моментах.
  • Зосереджуйте увагу на своїх досягненнях.

Особливості оформлення

  • Обсяг — не більше двох сторінок А-4, ключова інформація — на першій сторінці.
  • Використання одного шрифта (Тimes New Roman або Arial).
  • Розмір шрифта — 12 або 14. Кожен розділ виділений відступами.
  • Заголовки-напівжирним або підкресленням.
  • Перевірити правопис (клавіша F7 в редакторі Word).
  • Поля-ліворуч-3 см; інші-2 см.
  • Білий папір хорошої якості.

Рекомендації до оформлення окремих блоків

Блок «Особисті дані й контакти»

  • Ім’я та прізвище подаються великим шрифтом.
  • Важливо навести всі контакти — поштову й електронну адреси, скайп, посилання на сторінки у соціальних мережах, телефони;
  • Не допускаються скорочення та ініціали!

Блок «Освіта»

  • У резюме молодого спеціаліста цей блок займає провідне місце. Інформація вказується із датами початку й завершення навчання, у зворотному порядку.
  • Найчастіше подається лише академічна, хоча можна вносити курси, тренінги, стажування тощо.
  • Школа згадується в окремих випадках (спеціалізована; закінчили з відзнакою тощо). Важливо вказати технікум, коледж.
  • Якщо університетська спеціалізація має якесь відношення до обраної посади, можна назвати випускову кафедру.

Блок «Досвід роботи й особисті досягнення»

  • Це найважливіша частина резюме, ваша «комерційна пропозиція».
  • Як досвід можна подати будь-які навички (практика в університеті, безкоштовне стажування, семінари, конференції, «літні школи», тимчасовий підробіток).

Блок «Додаткові навички роботи (додаткова інформація)»

  • вказуєтеся те, що характеризує Вас як працівника, однак не відноситься безпосередньо до конкретних службових обов’язків:
  • досвід роботи із ПК (рівень володіння, робота з певними операційними системами й програмними продуктами)
  • володіння іноземними мовами (рівень-базовий, розмовний, високий; кількість балів TOEFL, GMAT, IELTS, TSE чи інших офіційних тестів).
  • наявність водійський прав (категорія), автомобіля тощо.

Блок «Громадська діяльність і нагороди»

  • Свідчить про лідерські якості, соціальні навички і рівень енергійності, активну участь у громадській діяльності.
  • Повинен бути найкоротшим.
  • Важливий для тих українських здобувачів, що планують працювати в іноземній компанії.

Практичні поради щодо написання резюме

  1. Максимальні конкретні формування (замість «здійснював навчання»- «навчив двох нових працівників»; замість «швидко засвоюю нові знання»- «освоїв нову процедуру в рекордний термін — за два тижні»).
  2. Уникайте багатослівності й пасивних форм (замість «розбирав скарги на ...» - «виконав»; замість «заходив застосування» — «ефективно застосував»).
  3. Віддавайте перевагу позитивній інформації (замість «розбирав скарги на ..» - «допомагав клієнтам із ...»; замість «перешкоджав зниженню долі продаж» — «підвищував потенціал...»).
  4. Концентруйтесь на своїх досягненнях (замість «пропрацював три роки» — «отримав підвищення за посадою (подяку, заохочення, рекомендації тощо)».
  5. Уникайте довгих фраз і «мудрих» слів.
  6. Для характеристики професійного рівня можна використовувати слова: запровадив, завідував, досліджував, контролював, координував, забезпечував, заснував, організував, планував, запропонував, розробив, реорганізував, вирішив, керував, створював, збільшував, усував тощо.
  7.  Для характеристики особистих рис можна використовувати слова: акуратний, уважний, дисциплінований, надійний, наполегливий, об’єктивний, оптиміст, практичний, чесний, економний, енергійний, цілеспрямований, тактовний, чесний тощо.
  8. Найпоширеніші помилки:
  • невідповідність трудової біографії, освіти, досвіду претендента об’єктивним вимогам до посади або виставленим роботодавцем;
  • занадто коротке резюме — незрозуміло, чи то автору нічого сказати про себе, чи то він — «сіра мишка»;
  • демонстрація частої зміни місць роботи без пояснення об’єктивних причин; • відсутність вказівок на професійне зростання;
  • вказівка великої кількості навчальних курсів і семінарів;
  • занадто детальне резюме, що містить безліч непотрібної інформації і ліричних відступів або прояви недоречного гумору.