Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Набір статей до збірника «Наукові записки. Серія: Культура та соціальні комунікації»

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності Національного університету «Острозька академія» планує у:

  • січні 2012 року видання третього випуску;
  • травні 2012 року видання четвертого випуску

періодичного наукового збірника «Наукові записки Національного університету «Острозька академія» (Серія «Культура та соціальні комунікації»), в перший з яких, зокрема, ввійдуть статті за матеріалами Другої всеукраїнської науково-практичної конференції «Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні».

Тематична спрямованість третього випуску збірника передбачає публікацію статей за такими розділами:
— Комунікативні виміри гуманітарної політики;
— Структурно-функціональні аспекти ЗМК;
— Аудиторний фактор трансформації ЗМК в Україні;
— Інформаційні потреби українського суспільства;
— Тенденції розвитку медіа в Україні;
— Пошук ефективних парадигм ЗМК для сучасної України;
— ЗМК як засіб впливу на стиль життя громадян українського суспільства.

Тематична спрямованість четвертого випуску збірника передбачає публікацію статей за такими розділами:
— Інформаційно-комунікаційний менеджмент в умовах глобалізації;
— Семіотика сучасного інформаційного простору;
— Документно-інформаційні ресурси як складова національного інформаційного простору;
— Консалтинг, PR та комунікаційний маркетинг;
— Інформаційно-аналітичне забезпечення суспільно-політичних заходів;
— Теоретико-методологічні та практичні аспекти підготовки фахівців документно-інформаційної галузі в сучасних українських реаліях.

Інформаційний лист та вимоги до статейІнформаційний лист та вимоги до статей 
Файл .doc, 44 Кб