Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студентка факультету романо-германських мов — учасниця міжнародного проекту у Німеччині

31 травня 2017

У рамках співпраці між факультетом романо-германських мов та молодіжною освітньою організацією CHANCE INTERNATIONAL студентка магістратури Національного університету «Острозька академія» Катерина Лелях взяла участь в обміні для співробітників молодіжної сфери «Go non-formal», що проходив 7-14 травня у Берліні.

На програмі зібрались учасники з різним життєвим та професійним досвідом: серед них були і педагоги, і працівники з молоддю, і вже досвідчені організатори та координатори проектів. Але були й просто амбіційні, повні ідей студенти, що хотіли б навчитись реалізовувати проекти у майбутньому. Усі мали змогу чомусь повчитись один в одного, кожному було, що почерпнути, чим поділитися.

Під час програми підіймалася низка питань, зокрема — як відбуваються освітні процеси на молодіжних обмінах, як ефективно реалізовувати проекти, які методи неформальної освіти можна застосовувати. Учасники працювали у групах, виявляли свою креативність, спілкувалися з Георгом Гетцем — експертом у сфері молодіжних обмінів, що розповів про роботу з груповою динамікою. Ключовим є те, що навчання відбувалося саме за допомогою методів неформальної освіти (наприклад, у форматі World Café). Наприкінці обміну учасники підготували попередній план майбутніх проектів, обмінялися контактами для подальшої співпраці.

«На програмі панувала не лише робоча атмосфера, адже ми мали змогу відвідати Трептов-парк, увібрати дух історичного Берліну, насолодитися краєвидами міста з Бундестагу, побродити вуличками та полянути на місто з різних боків. Крім того, на творчому вечорі кожен продемонстрував свої таланти. Я повернулася із клуночком досвіду та ідей. Сподіваюся, однодумці підхоплять ініціативу і втілення нових проектів не забариться»,

ділиться враженнями Катерина Лелях.