Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Ігор Пасічник: “Навчальні програми в університеті мають передусім стимулювати активне самостійне творче мислення студентів”

31 травня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 30 травня відбулося чергове засідання навчально-методичного об’єднання «Школа куратора та педагогічної майстерності», присвячене інноваційним технологіям викладання у вищій школі.

«Ми повинні певною мірою переформатувати наші навчальні програми, які мають бути спрямовані не лише на засвоєння знань, вмінь і навчичок, а на стимулювання передусім активного самостійного творчого мислення студентів. Тому зараз виникає потреба змінити дидактичну функцію навчальної діяльності у вищому навчальному закладі. Інший напрям нашої роботи — це наукова діяльність. Викладачі Острозької академії опублікували низку наукових статей у наукометричних виданнях Scopus та Web of Science. Тому закликаю надалі презентувати свої напрацювання в цих авторитетних наукових виданнях»,

зазначив ректор Острозької академії, професор Ігор Пасічник.

Із новітніми трендами у вищій освіті викладачів ознайомила помічник ректора зі стратегічного розвитку та якості освіти НаУОА Вікторія Волинчук. Вона закцентувала увагу на важливості створення освітніх програм у межах бакалаврату та магістеріуму, оновлення навчальних програм відповідно до сучасних викликів на ринку праці, розповіла про перспективні напрями науково-дослідної роботи в університеті.

Старший викладач кафедри журналістики, кандидат філологічних наук Роман Шулик представив науково-педагогічній громадськості концептуальну розробку освітньої програми бакалаврату спеціальності «Журналістика» Острозької академії.

Аспірант кафедри історії ім. М. П. Ковальського Олександр Денисюк, який днями повернувся із міжнародної інноваційної навчально-тренінгової програми академічної майстерності «Школа академічного письма: від теорії до практики», поділився з колегами особливостями вимог до академічного письма, зокрема розповів про підготовку публікацій у наукометричні видання Scopus та Web of Science й про академічну доброчесність.