Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Ігор Гущук взяв участь у парламентських слуханнях, присвячених медичній освіті в Україні

25 березня 2017

Доцент кафедри психології та педагогіки, кандидат медичних наук, експерт за напрямом громадське здоров’я, профілактична медицина, гігієна та професійна патологія, заступник Голови правління ГО «Українська асоціація громадського здоров’я» Ігор Гущук 22 березня взяв участь у парламентських слуханнях на тему: «Медична освіта в Україні: погляд у майбутнє». Він виступив з доповіддю «Кадрова політика в системі громадського здоров’я».

Метою заходу було професійне та громадське обговорення питання реформування медичної освіти в Україні, висвітлення проблем та визначення основних стратегічних напрямів подальшого розвитку медичної освіти в контексті реформування охорони здоров’я України та розроблення пріоритетних заходів, що мають бути вжиті законодавчою та виконавчою владою України у контексті розвитку вітчизняної медичної освіти.

У центрі уваги учасників парламентських слухань були питання, щодо стану, проблем та перспектив розвитку всіх щаблів медичної освіти: системи вищої медичної освіти, фармацевтичної та стоматологічної освіти, підготовки медичних кадрів для потреб Збройних Сил України; молодших спеціалістів; системи післядипломної підготовки медиків. Крім того, в ході обговорення порушувалися такі актуальні питання, як підготовка менеджерів в охороні здоров’я та фахівців з громадського здоров’я, кваліфікованих юристів для роботи в системі охорони здоров’я.

Учасникам парламентських слухань запропоновано взяти участь в доопрацюванні винесеного на їх розгляд проекту Рекомендацій парламентських слухань «Медична освіта в Україні: погляд у майбутнє».