Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

У рамках Школи освітніх інновацій для викладачів Острозької академії провели серію нових занять

21 грудня 2017

В Острозькій академії в рамках Школи освітніх інновацій 12-13 грудня та 19-20 грудня відбулася нова серія занять для викладачів, під час яких обговорювали підходи, вимоги та проблемні питання щодо формулювання викладачами результатів навчання у своїх навчальних програмах, особливості конструювання навчальних завдань, принципи використання інструментів оцінювання навчального прогресу студентів відповідно до компетентнісного підходу.

Проректор з навчально-виховної роботи, доктор психологічних наук, професор Руслана Каламаж презентувала для використання у практичній діяльності викладачів алгоритм узгодження відповідних компонентів ОПП та навчальної програми дисципліни, завдань і заходів, які допоможуть студентам досягти запланованих навчальних результатів, інструментів оцінювання тощо.

Обговорювалися способи сприяння розвитку навчальної активності, автономності і мотивації студентів; стимулювання рефлексивного мислення щодо набутих знань, навичок та їх використання в реальному особистому чи професійному житті.