Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії говорили про адвокаційні кампанії в студентському самоврядуванні

20 вересня 2017

До Національного університету «Острозька академія» 19 вересня завітав голова Молодіжної антикорупційної агенції, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Микита Андрєєв, який провів тренінг для студентів «Адвокаційні кампанії в студентському самоврядуванні».

Під час тренінгу Микита Андрєєв наголосив на тому, що адвокаційні кампанії є пріоритетною діяльністю студентського самоврядування, яка полягає у комплексному механізмі відстоювання інтересів студентів або просування нових ідей, цінностей, норм у вищому навчальному закладі. Також він навів приклади успішних студентських адвокаційних кампаній, реалізованих в Україні.

«Для того, щоб успішно провести студентську адвокаційну кампанію потрібно чітко визначити проблему, яку необхідно вирішити та суб’єкт, який має повноваження її вирішити. Також важливим етапом є формування команди з чітким розподілом обов’язків, встановлення термінів проведення кампанії та визначення інструментів вливу. Звісно, ми чітко маємо усвідомлювати, якого результату від проведення кампанії очікуємо»,

зазначив Микита Андрєєв.

Про спілкування зі студентами Острозької академії він поділився на своїй сторінці у Facebook:

«Талановиті студенти, прекрасний ректор, неперевершено красиві будівлі. З почутого та побаченого я зробив висновок, що якість освіти тут на високому рівні. Для мене цей університет тепер входить в когорту найкращих, разом з УКУ, НаУКМА та Університетом ім. А. Нобеля».