Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Учасники Школи куратора обговорили проблеми корупції в освіті

20 травня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 18 травня відбулося чергове засідання навчально-методичного об’єднання «Школа куратора та педагогічної майстерності» на тему: «Корупція в освіті».

Лекцію для учасників заходу прочитала Христина Нефедорів, магістрантка Навчально-наукового інституту права ім. І. Малиновського.

Під час жвавої дискусії актуалізувалися проблемні питання щодо сутності поняття корупції, причини її виникнення та унеможливлення в українській освіті. Куратори академічних груп аналізували, чому люди звертаються до корупційних схем, як можна з цим боротись, і чи взагалі можливо побороти проблему, що досягла всеукраїнського масштабу.

«Виховання нетерпимого ставлення до корупції — пріоритетне завдання сучасності в системі освіти нашої держави. Потрібно пам’ятати про ганебні наслідки такого негативного суспільного явища, а саме: погіршення якості освіти, підготовка некваліфікованих фахівців, поглиблення соціальної нерівності, продукування негативного освітянського іміджу тощо. Упевнена, що ми всі повинні відчувати надзвичайну відповідальність за формування нашого майбутнього без корупції та рухатися впевнено до демократичних цінностей та свобод»,

зазначила модератор навчально-методичного об’єднання «Школа куратора та педагогічної майстерності», заступник декана з навчально-виховної роботи факультету політико-інформаційного менеджменту Юлія Маслова.

Також на Школі куратора були присутні представники окремого загону спеціального призначення Національної гвардії України «Азов», серед яких є студенти Острозької академії заочної форми навчання. Вони розповіли про особливості українського військового життя та поділилися власними думками щодо вирішення проблеми корупції в Україні, зазначивши, що Острозька академія — це приклад університету без корупції. Саме тому обрали цей виш для навчання.

«Чергова зустріч у форматі загальноакадемічної години куратора була присвячена двом головним темам української реальності: корупції та війні на Сході України. Студенти, які мали змогу відвідати цей захід, отримали можливість послухати розповідь про масштаби поширення корупції в Україні, та в освіті загалом. Слухачі дізналися, яким чином можна боротися із проявами корупційних дій, куди потрібно звертатися у разі виявлення корупції. Друга частина зустрічі — розповіді безпосередніх учасників української війни за незалежність. Бійці батальйону „Азов“ розповіли присутнім про те, чому важливо боротися за українську ідею, допомагати бійцям та боротися із всіма проявами корупції. Такі зустрічі є дуже важливими, тому що залишають у молодих студентських душах віру у краще майбутнє України і нестримне бажання бути схожими на тих, хто зараз захищає суверенітет, свободу і цілісність нашої держави. Особистий приклад бійців виховує у студентів почуття внутрішньої свободи та любові до Батьківщини, національної свідомості, гідності, необхідності надання допомоги нашим воїнам. Такі зустрічі дають змогу зрозуміти, що український народ не подолати. Вони об’єднують, будують почуття щирого й глибокого патріотизму, дають можливість проявити себе безкорисливими, щедрими, готовими на все заради незалежності та кращого майбутнього нашої держави сучасна молодь повинна не лише знати історію, а й творити її»,

зауважив куратор академічної групи першого курсу спеціальності «Політологія» Сергій Кардаш.