Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Сергій Тарута презентував в Острозькій академії Доктрину збалансованого розвитку “Україна 2030”

17 червня 2017

Національний університет «Острозька академія» 16 червня відвідав відомий український бізнесмен і політик, народний депутат України Сергій Тарута. Під час зустрічі зі студентами та викладачами Сергій Олексійович представив Доктрину збалансованого розвитку «Україна 2030».

Документ, що підготовлений провідними науковцями під керівництвом Сергія Тарути, дає відповіді на низку питань: «Якою буде економічна парадигма світу?», «Якими є сильні сторони національної економіки?», «Якими мають бути параметри національної економіки для інноваційного стрибка?», «У який спосіб сучасна національна економіка може здійснити амбітний стрибок?», «Якими мають бути першочергові антикризові заходи?», «Якими мають бути горизонти збалансованого розвитку України?», «Яким має бути інструментарій оцінювання соціально-економічних результатів у досягненні горизонтів збалансованого розвитку країни?».

Метою, яка визначена в документі як дороговказ розвитку країни, має стати входження України до тридцятки найрозвиненіших країн світу. Щоб досягти цього, варто змінити парадигму розвитку, переорієнтувавши її на стимулювання розвитку внутрішнього ринку.

«Сьогодні головним фактором економічного зростання національної економіки може бути людський капітал. Тому Доктрина базується на новій соціально-орієнтованій моделі розвитку, найвищою цінністю в якій є людина, а головною рушійною силою — її креативний потенціал. Пріоритетні цінності цієї моделі — це життя, здоров’я, добробут людини, її свобода, рівність, безпека, освіта, наука і культура»,

стверджує Сергій Тарута.

Традиційно студенти і викладачі поставили гостеві низку запитань. Говорили про конкретні кроки реалізації Доктрини, покращення економічної ситуації України та активне залучення інтелектуальної молоді до конструктивних змін. Після спілкування зі студентами Острозької академії, Сергій Тарута запросив їх до співпраці щодо реалізації ідей, запропонованих у Доктрині збалансованого розвитку «Україна-2030».