Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Представники кафедри журналістики стали учасниками Фулбрайтівського семінару

01 червня 2017

Студенти кафедри журналістики: Наталія Веляник, Ольга Кириленко, Владислав Бойченко, Ірина Гоюк, Віталія Кушмирук та викладач Вікторія Назарук стали учасниками семінару «Journalism Round-Up: Best Practices from Fulbright Fellows», організованого програмою імені Фулбрайта в Україні. Учасники спілкувалися із відомими українськими та зарубіжними журналістами, науковцями, стипендіатами програми Фулбрайта.

Під час панельних дискусій обоворювалися питання функціонування медійного ринку в Україні в умовах неоголошеної війни, питання свободи слова та думки, можливості їх обмеження в екстремальних умовах, загрози поширення пропагандистських матеріалів, порівнювали діяльність ЗМІ в Україна та Америці, знайомилися із новітніми технологіями та їх впливом на сприйняття аудиторією повідомлень.

«Данило Яневський — відомий український історик, журналіст презентував власне бачення проблем сучасного ринку ЗМІ в Україні. На його думку, основна проблема сучасних ЗМІ відсутність певного смислового навантаження. «Журналістський продукт не має бути безликим, він повинен нести у соціум певні цінності. Журналіст має дуже добре розуміти своє місце у суспільстві, розуміти рівень відповідальності за сказане. Він може гуртувати довкола себе інших ідейних людей, таким чином формуючи середовище, яке здатне змінювати Україну, розвивати її», 

 наголосив Яневський.

Співзасновник проекту StopFake.org, Україна, директор Могилянської школи журналістики (Києво-Могилянська Академія) Євген Федченко презентував ключові напрями діяльності проекту «StopFake» на зосередив увагу на верифікації інформації, потребі підвищення медійної грамотності аудиторії.

Правозахисник, конституційний експерт Української Гельсінської Спілки з Прав Людини Всеволод Речицький ознайомив аудиторію із власними дослідженнями, що стосуються свободи вираження поглядів у соціумі, розповів про дослідницьку діяльність у США та Великобританії.

Учасники семінару мали нагоду поспілкуватися із фотожурналістом Денісом Чемберліном, який проаналізував вимоги до діяльності журналіста у США, подав статистику щодо зацікавлення місцевої аудиторії традиційними та новітніми медіями. Також спікер аналізував роль фотографії у журналістському тексті.

Практичною у аспекті використання новітніх технологій у роботі журналіста стала лекція випускника програми Фулбрайта — Олексія Фурмана. Йшлося про специфіку підготовки відео- та фото продукції із використанням найсучасніших камер для панорамної зйомки на 360 градусів та можливостей перегляду такого продукту із застосуванням спеціальних зчитувальних пристроїв.

«Подібні семінари дають змогу почерпнути чимало нової технологічної інформації, яку можна поетапно застосовувати у роботі локальних медій. Приємно, що чимало студентів також зацікавилися заходом, активно дискутували зі спікерами»,

розповідає викладач кафедри журналістики Вікторія Назарук.

«Семінар — це гарна нагода вчитися новому, я рада, що мені випала змога стати учасницею. Журналістська робота вимагає безперервної освіти. Тому спілкування із цікавими постатями, фахівцями у тій чи іншій сфері однозначний позитив»,

поділилися враженнями третьокурсниця Наталія Веляник.