Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Учасники Школи куратора обговорили проблеми патріотичного виховання молоді

01 березня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 28 лютого відбулося чергове засідання методичного об’єднання «Школа куратора» на тему: «Патріотичне виховання в контексті суспільно-політичних трансформацій».

Під час жвавої дискусії актуалізувалися проблемні питання щодо сутності поняття патріотизму, його репрезентацій у соціумі в добу певних політичних загострень та боротьби за демократичні цінності й цілісність державних кордонів. Куратори академічних груп аналізували історичні джерела патріотизму, осмислювали новітні методи й підходи щодо пропагування культурних традицій, морально-етичних принципів серед молоді та ділилися власним досвідом співпраці зі студентами.

Також, упродовж заняття, переглядали відеоматеріали про сучасний стан та перспективи патріотичного виховання на Рівненщині, що викликало цікаву дискусію серед слухачів. У результаті спілкування вдалося виокремити деякі рекомендації та аргументовані висновки щодо необхідності впровадження інноваційних методик патріотичного виховання у вищих навчальних закладах.