Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії обговорили проблему ґендерного «мапування»

30 березня 2016

В Національному університеті «Острозька академія» 29 березня відбулась чергова платформа «Місія університету». Цього разу була дискусія на тему: «Ґендернe „мапування“ Університету».

Участь в заході взяли Марія Петрушкевич, кандидат філософських наук, завідувач кафедри ґендерних досліджень НаУОА та Тетяна Матусевич, кандидат філософських наук, викладач Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.

У своїй презентації, яку було проведено англійською мовою, Тетяна Матусевич підкреслила необхідність порушення ґендерних питань:

«Зазвичай, ґендерна рівність в університеті в дусі лібералістичної емансипації трактується як досягнення певного оптимального поєднання чотирьох елементів: рівності доступу до навчання, рівності в процесі навчання, рівності результатів та рівності подальших кар’єрних можливостей представників обох статей. Та чи не є дані ідеї черговою утопією або „мапуванням“ західних політик рівності? Чи маємо ми створити власний „український гендерний велосипед“? Тому подібні питання слід піднімати в рамках університетських дискусій».

Загалом, за словами обох доповідачок, питання про місце ґендеру в університетській освіті і про «мапування» університету як ґендерного поля завжди є актуальними.

«Університет — це місце, де відбувається становлення особистості, людини, яка потім виходить як громадянин у суспільство і часто несе цінності університету. Не даремно ми говоримо, що випускників Острозької академії завжди помітно, навіть через десять років вони несуть академічні цінності. Тому ґендерне „мапування“ є дуже важливим, щоб потім не було, наприклад, сексизму під час працевлаштування чи роботі з іншими людьми. І одним із аспектів цього є стосунки пов’язані із розумінням, толерантним ставленням до іншого, зокрема, в категорії ґендеру»,

пояснює Марія Петрушкевич.

Окрім, ґендерного «мапування» на зустрічі також обговорили ґендерний аудит університетів та проблему ґендерної ідентичності.