Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії обговорили питання просторових та темпоральних викликів до сучасного університету

22 березня 2016

22 березня 2016 року в рамках дискусійної платформи «Місія сучасного університету», що започаткована з нагоди 440-річчя Острозької академії, відбулася лекція та дискусія Сергія Курбатова, доктора філософських наук, завідувача відділу лідерства та інституційного розвитку вищої освіти Інституту вищої освіти НАПНУ, афілійованого наукового співробітника Університету в м. Уппсала (Швеція). Темою обговорення став сучасний університет в контексті темпоральних та просторових викликів. Під час своєї лекції Сергій Курбатов зосередив увагу на темпоральному (навчання-дослідження) та просторовому (націоналізація-інтернаціоналізація) перехрестях розвитку університетів. Крім того, він зауважив, що в сучасному дискурсі університетської освіти помітним є зміщення уваги із ідеї університету (як нормативного, який формує теоретичний дискурс університету із відповідною класичною моделлю) на ідею місії університету (індуктивний конструкт, який акумулює кращі освітні практики та у концентрованому вигляді виражає основний зміст, форми та напрямки університетської діяльності). Іншим питанням, яке обговорено під час зустрічі, було інституційне лідерство та особливості його реалізації в академічній сфері.

На завершення Сергій Курбатов здійснив аналіз основних академічних рейтингів, поглянувши на основні етапи їх становлення та виокремлюючи критерії, котрі вони використовують для оцінки університетів. Огляд університетських рейтингів дозволив Сергію Курбатову зробити такі висновки: рейтинги сприяють формуванню цінностей дослідницької культури та інтернаціоналізації в університетському середовищі; чітка ідентифікація вимірюваних параметрів університетської діяльності сприяє прогресивному реформуванню університету як соціальної інституції; орієнтація на рейтинги та їх показники дозволяє значно покращити імідж університету в національному освітньому просторі.