Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Корупція в освіті: як не потрапити в її тенета

18 березня 2016

Лекцію про корупцію в освітній сфері читала для студентів Острозької академії студентка 5-го курсу Інституту права ім. І. Малиновського Ірина Бровді. Зустріч відбулась 17 березня.

Згідно з соціологічним опитуванням, у ТОП-10 найболючіших проблем України увійшла власне корупція у навчальних закладах, що виявляється у вимаганні хабарів, різноманітні збори коштів на ремонти та інші «необхідні заходи». Чи можливе існування якісної освіти, якщо вона корумпована? Чому люди звертаються до корупційних схем? Як можна з цим боротись, і чи взагалі можливо побороти проблему, що досягла всеукраїнського масштабу?

До причин процвітання корумпованості освіти відносять низьку зарплату викладачів, відсутність громадського контролю, низький рівень культури, неадекватне покарання за факти корупції, менталітет, не розвинуте громадянське суспільство, низький рівень економіки тощо.

Ірина Бровді говорила про чинники виникнення корупції: «По-перше, людям банально не вистачає часу займатись певними проблемами. По-друге, не вистачає бажання щось вирішувати. Набагато простіше оплатити послугу, згодом отримати відповідний результат. Я вірю, що кредо „один за всіх і всі за одного“ подіє на шляху боротьби з протизаконними діями. Якщо громадськість об’єднається, то і шанси на перемогу зростуть».

Нині в Україні існує вдосталь організацій, які поставили перед собою мету — виявляти явища корупції та боротись з нею. Наприклад, в Україні — «Transparency International». Важливим є й те, що при ВНЗ створюються антикорупційні комітети, які вирішують подібні питання. До речі, напередодні лекції в Острозькій академії провели навчальний семінар щодо порядку заповнення декларацій про доходи для посадових осіб університету.

«Безумовно,такі зустрічі та лекції є важливими для студентства. Звісно, в Острозькій академії немає корупції, я це можу казати авторитетно, зважаючи на те, що пропрацював десять років у відділі зв’язків з громадськістю, надаючи на різноманітні запити відповідну інформацію. Але студенти повинні бути проінформовані з цього приводу, щоб правильно реагувати на ситуації, коли їм доводиться ставати свідками чи суб’єктами корупції. Тому подібні розповіді є важливим підґрунтям, щоб в Україні було все прозоро і добросовісно»,

розповідає викладач кафедри журналістики Олексій Костюченко.

Лекція закінчилась мотиваційними настановами заступника декана факультету політико-інформаційного менеджменту, голови антикорупційного комітету Острозької академії Юлії Маслової. Вона наголосила на важливості поширення моральних цінностей та створення «руками» студентства та молоді майбутнього без корупції.