Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Острозька академія підписала Меморандум про співпрацю із Стокгольмським університетом

14 листопада 2016

До Національного університету «Острозька академія» 11 листопада завітала делегація із Стокгольмського університету — професор Хакан Фішер, професор Торун Ліндхольм, доктор психології Ульф Фредрік Джонсон та координатор обмінних програм Дженні Ен.

Результатом перебування гостей стало підписання Меморандуму про співпрацю між Національним університетом «Острозька академія» та Стокгольмським університетом в галузі когнітивної психології.

Нагадаємо, що в Острозькій академії з 2008 року функціонує лабораторія когнітивної психології. Вона створена саме з ініціативи Ульфа Фредріка Джонсона — відомого науковця у світі, який має величезний досвід в організації роботи дослідницьких проектів із когнітивної психології за кордоном. Науковий інтерес доктора Джонсона лежить в полі дослідження метакогнітивних процесів людини. Численні його публікації у престижних міжнародних виданнях стосуються метапам’яті, особливостей процесу вивчення нового матеріалу, оцінок вивченого тощо. У цьому ж напрямі реалізовують свої дослідження науковці лабораторії когнітивної психології Острозької академії.

«Меморандум про співпрацю, який ми сьогодні підписали, передбачає навчання студентів-психологів Острозької академії в Стокгольмському університеті. Також така співпраця суттєво розширить реалізацію спільних наукових досліджень у галузі когнітивної психології. Я знаю, що в Острозькій академії надзвичайно компетентні та відповідальні науковці, які роблять значний внесок у розвиток психології. Це є одним із найважливіших факторів нашого співробітництва»,

стверджує Фредрік Джонсон.

Під час зустрічі шведські науковці представили свої здобутки у галузі психології студентам та викладачам Острозької академії. У свою чергу, колектив кафедри психології та педагогіки академії поділився напрацюваннями із закордонними гостями. Крім лабораторії когнітивної психології, на кафедрі функціонують Інститут практичної психології і психотерапії, Науково-дослідний центр «Екологія людини», сертифікатні програми із практичної та організаційної психології, мистецтва самопрезентації, низка наукових гуртків. Також викладачі кафедри є авторами підручників, монографій та навчальних посібників із психології, учасниками міжнародних конференцій тощо.

«Шведська школа когнітивної та біологічної психології є однією з найпотужніших у світі. Результати її досліджень публікуються у найпрестижніших наукових журналах. Сьогодні наші гості були просто в захваті від того, чим займаються психологи Острозької академії. Вони відзначили, що психологічна школа в нашому університеті — найсильніша в Україні. Ми обговорили плани щодо спільної реалізації наукових досліджень в галузі біологічної психології. Також Меморандумом передбачено отримання подвійних дипломів нашими випускниками-психологами. Сьогодні досить важливий день не лише для Острозької академії, а й для української психологічної школи загалом. Цей Меморандум — чергове свідчення того, що ми впевнено інтегруємося у глобальний науковий простір»,

ділиться враженнями ректор Острозької академії, професор Ігор Пасічник.