Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Наталія Нищенко: «В Острозькій академії мене передусім навчили мислити… Це найбільша перевага “Культурології”»

08 квітня 2016

4 квітня 2016 року відбулася лекція-презентація виконавчого директора SMARTLINE Group, випускниці спеціальності «Культурологія» Наталії Нищенко на тему: «Історія одного культуролога, або Ким я хочу стати...». Захід відбувався в рамках циклу зустрічей із випускниками гуманітарного факультету НаУОА, що проводяться з нагоди 440-річчя університету.

Наталія Нищенко поділилася із студентами-культурологами власним досвідом навчання в Острозькій академії та працевлаштування після випуску. Звернула увагу на знання та вміння, які потрібно розвивати, аби культуролог міг ефективно реалізувати себе в бізнесі. Передусім, це особистісні риси (щирість, відповідальність, чесність), мовні компетенції (вільне володіння англійською та українською мовою), гнучкість та адаптативність. Крім того, під час навчання потрібно накопичувати свій соціальний капітал — міцні зв’язки і контакти з друзями, одногрупниками, з якими після випуску можна спільно здійснювати проекти, знаходячи підтримку та порозуміння одне в одного.

«Чому я вибрала Острозьку академію? Тому що тут дають якісну освіту і більш затишних та комфортих умов для навчання дійсно годі шукати. Мене тут передусім навчили думати і це дуже велика перевага „Культурології“ перед багатьма більш популярними спеціальностями. А ще культуролог здобуває різноманітне знання, яке допомагає себе реалізувати в різних сферах»,

розповідає Наталія.

Культурологія, на переконання Наталії Нищенко, є спеціальністю, здобувши яку можна знайти роботу на різних позиціях — наприклад, редактор, журналіст, маркетолог, SMM manager, project manager, account manager, копірайтер, контент менеджер, PR manager, креативний директор чи арт директор. Крім того, культуролог дуже ефективно може займатися маркетингом у різних його формах, які пов’язані із медіа та рекламою чи стратегічним плануванням і креативом.

«Є університети, де навчають маркетингу як спеціальності. Проте культуролог який здобув практичні навики маркетингу або ж додатково закінчив теоретичні курси з маркетингу має більше переваг на ринку праці ніж вузькопрофільні спеціалісти. В нашій компанії вже працює декілька культурологів, які дуже ефективно реалізовують маркетингові проекти, завдяки своєму широкому світогляду»,

стверджує Наталія.

Завершуючи зустріч, декан гуманітарного факультету доц. Дмитро Шевчук розповів, що вони з Наталею Нищенко попередньо обговорили можливість налагодження співпраці між НУ «Острозька академія» та компанією SMARTLINE Group. Вона передбачатиме стажування студентів спеціальності «Культурологія» в проектах, які стосуються конкретних бізнес-кейсів з метою здобуття досвіду. Це, без сумніву, сприятиме працевлаштуванню випускників університету.