Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Перший Всеукраїнський конкурс наукових робіт з канадознавства серед школярів

05 травня 2016

У Національному університеті «Острозька академія» відбувся перший Всеукраїнський конкурс наукових робіт з канадознавства серед школярів. Організаторами конкурсу стали Центр канадознавства та кафедра міжнародної мовної комунікації Національного університету «Острозька академія». Це відкрите інтелектуальне змагання привернуло увагу учнів 9 — 11 класів з Хмельницької, Рівненської, Дубенської та Вінницької областей, які представили результати своїх наукових пошуків на різноманітну тематику. Конкурсанти досліджували політику канадського мультикультуралізму, визначні досягнення представників української діаспори у Канаді та видатні персоналії, особливості сучасної системи освіти Канади, мовні питання Канади, канадську літературну спадщину та економічний потенціал Канади.

За результатами першого етапу конкурсу, який полягав у написанні наукової роботи на канадознавчу тематику журі конкурсу (у складі науково-педагогічних працівників університету, фахівців педагогічних, філологічних, економічних наук) обрало кращих юних дослідників. 29 квітня 2016 року учасники представили основні положення своїх досліджень на другому етапі конкурсу, який полягав у захисті наукових робіт та веденні наукової дискусії за темою дослідження. Другий етап конкурсу відбувався в онлайн-режимі. Учасники конкурсу аргументовано та змістовно доповідали й давали вичерпні відповіді на запитання журі. До складу журі другого етапу конкурсу увійшли доктор філософії, директор Центру канадознавства НаУОА Валерій Полковський, старший викладач кафедри міжнародної мовної комунікації, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник Центру канадознавства НаУОА Оксана Юр’єва та викладач кафедри міжнародної мовної комункації, координатор міжнородної обмінної програми «Канада-Світ-Молодь» Оксана Мараренко. За результатми конкурсу було визначено трьох переможців:

1 місце — Кононова Ольга Сергіївна, учениця 9—М класу Дубенського НВК «Школа-гімназія», тема наукової роботи: «Особливості сучасної системи вищої освіти Канади»;

2 місце — Андрійчук Діана Сергіївна, учениця 9 класу НВК «Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. — ДНЗ», тема наукової роботи: «Політика канадського мультикультуралізму»;

3 місце — Колдомасов Артур Миколайович, учень 11 класу Кам’янець-Подільського навчально-виховного комплексу № 17, тема наукової роботи: «Визначні досягнення представників української діаспори в Канаді та їх вплив на різні сфери життя українського та канадського суспільства».

Учасники другого етапу конкурсу отримали сертифікати. Призерів нагороджено грамотами та цінними призами. Спосором першого Всеукраїнського конкурсу з канадознавства став науковий співробітник Центру канадознавства НаУОА, запрошений викладач англійської мови у Національному університеті «Острозька академія» Пол Бродовей (м. Едмонтон, Канада).

«Проведення таких конкурсів серед української молоді є надзвичайно актуальним у наш час, адже такі заходи не лише сприяють її духовному, творчому та інтелектуальному розвитку, але й допомагають знайти відповідь на багато актуальних для України питань, ознайомитися з іншою культурою та навіть краще збагнути власну»,

розповідає Оксана Юр’єва.