Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Науково-дослідний центр «Екологія людини» Острозької академії розширює обрії співпраці

01 квітня 2016

Нещодавно між Науково-дослідним центром «Екологія людини» Національного університету «Острозька академія» та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМН України» був підписаний Меморандум про творче співробітництво і впровадження результатів наукових досліджень у практичну діяльність. Така співпраця полягатиме в удосконаленні методичних підходів щодо розбудови системи громадського здоров’я в Україні, сприянні запровадження принципу «Охорона здоров’я — в усіх політиках держави».

За словами кандидата медичних наук, доцента кафедри психолого-педагогічних дисциплін НаУОА, керівника науково-дослідного центру «Екологія людини» Ігоря Гущука, спільні зусилля спрямовуватимуться на підготовку та вдосконалення навчальних програм підготовки фахівців та підвищення кваліфікації кадрів за цим напрямом.

Також договір про співпрацю був підписаний із Національним університетом «Києво-Могилянська академія». Співробітництво передбачає розробку і реалізацію спільних практично-орієнтованих науково-прикладних досліджень та навчальних програм у сфері громадського здоров’я; здійснення моніторингу та оцінки навчальних програм, їх результативності; проходження навчально-професійної практики студентами у сфері охорони громадського здоров’я; сприяння та організацію проходження стажування та підвищення кваліфікації викладачів; формулювання позиції громадянського суспільства та академічного середовища щодо розвитку системи захисту громадського здоров’я; організацію науково-практичних конференцій, семінарів із залученням представників міжнародних організацій; сприяння академічній мобільності шляхом запровадження практики обміну студентами та проведення гостьових лекцій, спеціальних модульних курсів, тренінгів від провідних співробітників тощо. У зв’зку з цим планується внести відповідні зміни до положення про НДЦ та винести це питання на розгляд вченої ради університету.

Крім цього, Ігор Гущук призначений радником Голови Державної санітарно-епідеміологічної служби України з питань громадського здоров’я.

«Нещодавно на сайті Міністерства охорони здоров’я опублікований проект „Концепції розвитку системи громадського здоров’я в Україні“. Утім в цьому проекті є низка моментів, які потребують суттєвого доопрацювання. Маючи майже тридцятирічний досвід у сфері профілактичної медицини, у мене є чітке бачення щодо удосконалення цієї концепції. Здоров’я людини лише на 10% залежить від якості медичного обслуговування, а на 70% — від стану довкілля, способу життя та інших соціальних факторів. Тому професійний і виважений підхід до створення „Концепції розвитку системи громадського здоров’я в Україні“ є вкрай важливим. Прийняття такого документу дасть можливість перейти до розробки проекту Закону України „Про громадське здоров’я, безпечне середовище життєдіяльності та епідемічне благополуччя“. На разі йдеться й про відкриття нової спеціальності „Громадське здоров’я“ з поглибленою підготовкою випускників до науково-дослідницької, науково-виробничої та професійної діяльності. »,

розповідає Ігор Гущук.