Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Х Всеукраїнський фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування»

26 березня 2015

Відкриття Х Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування» відбулося 26 березня в Національному університеті «Острозька академія».

«Те, що ідея духовно-морального виховання молоді зародилася саме в нашому університеті ― не випадковість, а закономірність, адже саме Острозька академія колись стала на варті духовних та культурних цінностей українського народу. Зараз ми досягли того, що предмети духовно-морального спрямування введені в навчальні плани в багатьох школах по всій Україні. Ми розробили підручники, і ці підручники були утверджені. Проте нам би це не вдалося, якби не вчителі, які допомагали створювати підручники, надсилали свої плани уроків. Ми вам усім безмежно вдячні. Якби в нашій державі про духовно-моральні принципи говорили з дня зародження незалежності, якби це було національною ідеєю, серед нас би не було зараз тих, хто уникає армії чи тікає закордон. Україна ― це найбільша країна Європи, і ми хочемо бути європейцями не тільки географічно. Ми повинні бачити місію України, повинні внести щось своє. Наші духовність ― це найбільша цінність, яку ми можемо подарувати світу»,

йшлося у вітальному слові ректора НаУОА Ігоря Пасічника.

Участь у конкурсі «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування» беруть вихователі дошкільних закладів, викладачі професійно-технічних і вищих навчальних закладів України, які викладають предмети духовно-морального спрямування, а саме: «Етика», «Основи християнської етики», «Християнська етика в український культурі», «Етика: духовні засади», «Людина і світ» тощо. Конкурс має на меті привернути увагу українського суспільства до вихователя, вчителя, викладача, який викладає предмети духовно-морального спрямування, сприяти його професійному становленню, обміну досвідом, зростанню професійної майстерності.

Захід триватиме упродовж 26-27 березня та проходитиме в кілька етапів:

  1. письмовий тест на знання Святого Письма;
  2. презентація фрагменту уроку з християнської етики;
  3. розв’язання ситуацій духовно-морального змісту;
  4. презентація фрагменту уроку (виховного заходу) з християнської етики «Творчість на уроці духовно-морального спрямування».

Під час відкриття фестивалю-конкурсу учасники зможуть побувати на майстер-класах, які для них проведуть кандидат психологічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін НаУОА Оксана Матласевич та керівник гуртків Рівненської обласної Станції юних натуралістів Сніжана Дужук.

«Ми зібралися тут, щоб розповсюджувати та втілювати слова нашого Господа. Є чотири інститути, які повинні займатися духовно-моральним вихованням людини: сім’я, школа, церква й громада. В Україні жоден із цих інститутів не виконує свою місію повноцінно, але вони можуть це робити, якщо об’єднають свої зусилля. Роками ми боремося за те, щоб у школах з’явилися дисципліни, які б сприяли духовному зростанню дітей, адже школа ― це той інститут, який, виховавши одне покоління, може кардинально все змінити»,

зазначив координатор фестивалю, доктор педагогічних наук, професор, декан гуманітарного факультету Острозької академії Василь Жуковський.

Також на на відкритті конкурсу виступив магістр богослов’я, завідувач відділу освіти Міжнародної громадської організації «Надія людям» (м. Рівне) Олександр Бондарчук, який презентував християнський духовно-просвітницький, науково-педагогічний журнал «Слово вчителю».

У свою чергу, запрошений професор із Канади Пол Бродовей додав:

«На відміну від світських учителів, християнський учитель має перевагу, адже він знає, що Господь присутній у житті учнів. Він присутній навіть у житті тих учнів, які не сповідують вчення Ісуса. Українці можуть бути прикладом для всієї світової спільноти, якщо сповідуватимуть християнські цінності».