Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

VIII Міжнародний фестиваль соціальної реклами

25 листопада 2015

VIII Міжнародний фестиваль соціальної реклами відбувся 25 листопада в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «Stop сексизм у рекламі, або як досягнути гендерного паритету в рекламних повідомленнях».

«Цьогорічна тема — це, перш за все, ініціатива наших колег — представників польського гуртка „Комунікатор“ Сілезького університету, але ми з радістю підтримали їх ініціативу, адже, це справді актуально. Гендерна рівність — це індикатор демократичності, гендерна культура — запорука розвитку нашого суспільства»,

розповідає член організаційного комітету фестивалю Юлія Маслова.

Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: телевізійна реклама, друкована реклама (реклама в пресі), постери для зовнішньої реклами та плакати, Інтернет-реклама, рекламна фотографія, радіореклама, альтернативна реклама та відео-реклама.

До участі у Міжнародному фестивалі соціальної реклами долучилися й польські студенти, представивши проект у номінації «телевізійна реклама „STOP сексизм у рекламі“».

«Участь у фестивалі була пізнавальною і цікавою, а головне — принесла чимало позитивних емоцій. Саме такі проекти дають нам можливість дорослішати, набиратися досвіду, тому ми з нетерпінням чекатимемо наступного року, аби знову долучитися до нового та, сподіваюся, не менш цікавого міжнародного фестивалю соціальної реклами»,

 поділилася враженнями учасниця фестивалю, студентка спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» Анастасія Хмарук.