Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

«У мене склалося таке враження, ніби я знаю своїх одногрупників уже багато років»

15 вересня 2015

У Національному університеті «Острозька академія» упродовж двох тижнів проводилися психологічні тренінги для першокурсників з метою їх адаптації до особливостей навчально-виховного процесу у виші.

За словами керівника майстерні практичного психолога, завідувача кафедри психолого-педагогічних дисциплін, кандидата психологічних наук, доцента Оксани Матласевич, студенти-першокурсники, вступаючи до вищого навчального закладу, стикаються з багатьма питаннями, на які не знають правильних відповідей, а також із ситуаціями, в яких не мають правильних рішень. Унаслідок цього виникає низка непорозумінь, хвилювання та переживання.

«Майстерня практичного психолога, яка функціонує на базі Інституту практичної психології та психотерапії Острозької академії, щороку організовує та проводить адаптаційні тренінги для усіх першокурсників, аби їхня адаптація в перші місяці навчання, а також подальша навчально-професійна діяльність в університеті стали спокійними і цілеспрямованими. Ми робимо все для того, щоб вони мали можливість відчути радість і повноту студентського життя»,

розповідає Оксана Матласевич.

Тренінги проводили кращі студенти 4-5 курсів спеціальності «Психологія», ґрунтуючись безпосередньо на власному життєвому досвіді навчання в Острозькій академії і вибравши найпопулярніші, актуальні і затребувані теми, пов’язані з перебуванням студентів в університеті.

Основними завданнями тренінгів були корекція хибних очiкувань i типових iлюзiй щодо навчання, напрацювання спільних уявлень про цілі і задачі групи як команди, визначення норм поведінки і етичних цінностей, які можуть підтримувати всі члени групи, сприяння усвідомленню кожним учасником своєї ролі у групі, обговорення протиріч, які найчастіше виникають у групі, пошук оптимальних моделей поведiнки в студентському середовищi.

«Психологічні тренінги були дуже цікавими. У мене склалося таке враження, ніби я знаю своїх одногрупників уже багато років. Усі вони виявилися доволі неординарними особистостями. Тренінги допомогли і мені самій дещо відкритися. Гадаю, що саме такі зібрання в неформальній атмосфері дарують більше психологічного комфорту. Вважаю, що такі тренінги доцільно й надалі проводити для нових першокурсників і для студентів загалом. Я просто в захваті, це класна ідея!»,

ділиться враженнями студентка-першокурсниця спеціальності «Журналістика» Каріна Попова.

Оксана Матласевич висловлює щиру вдячність усім студентам, які активно долучилися до організації та проведення адаптаційних тренінгів, зокрема Дмитру Кравчуку (МПс-11), Ірині Ушкевич(Пс-41), Марині Ткаченко (Пс-41), Тетяні Дробаті (Пс-41), Наталі Шкабурі (Пс-41), Вікторії Серб (Пс-41), Дмитру Комарницькому (Пс-41), Яні Шермер (МПс-11), Андрію Левчуку (МПс-11), Ользі Дерейко (МПс-11) та Ірині Стецюк (Мпс-11).