Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Олімпіада з релігієзнавства та філософські дебати в НаУОА

03 грудня 2015

Олімпіада з релігієзнавства та філософські дебати відбулися в Національному університеті «Острозька академія» 3 грудня. Обидва заходи організувала кафедра релігієзнавства та теології НаУОА.

Олімпіада з релігієзнавства відбувається вже втретє. Тема цьогорічної — «Релігійний діяч твого краю». Участь в олімпіаді можуть брати школярі різного віку. Завідувач кафедри релігієзнавства та теології Надія Стоколос привітала учасників та вчителів. Зокрема, пані Стоколос наголосила на необхідності дослідження такої важливої теми в галузі краєзнавства.

Того ж дня студенти-релігієзнавці мали нагоду випробувати свої знання у філософських дебатах, організованих магістрантами кафедри релігієзнавства та теології. Участь у дебатах брали студенти 1-3 курсів спеціальності «Релігієзнавство». Дискусія стосувалася концепції держави в Античності.

Чотири команди (по три людини в кожній) вправлялися в майстерності ведення дебатів. Оцінювало їх журі: викладач, магістрант та майбутній бакалавр кафедри. Декан гуманітарного факультету Дмитро Шевчук підтримав таку ініціативу та запропонував цінні призи для переможців.

«Ми сподіваємося, що це лише початок. Сьогодні був пілотний випуск. Без сумніву, дебати — це потрібна річ сучасному студентові. По-перше, це можливість удосконалити власні ораторські здібності. По-друге, це можливість поглибити знання у професійній сфері, оскільки тему ми підбирали близьку нашій спеціальності. По-третє, такі позанавчальні заходи потрібні для того, щоб студенти мали змогу поспілкуватися з однодумцями, знайти нові знайомства та друзів»,

розповів про ідею дебатів один із організаторів Вадим Грищук.