Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Завершився Всеукраїнський Фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування»

28 березня 2014

У Національному університеті «Острозька академія» 27-28 березня відбувся IX Всеукраїнський Фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування».

До участі були запрошені вихователі дошкільних закладів, вчителі загальноосвітніх шкіл, викладачі професійно-технічних і вищих навчальних закладів України, які викладають предмети духовно-морального спрямування, а саме: «Етика», «Основи християнської етики», «Християнська етика в українській культурі», «Етика: духовні засади», «Людина і світ», «Людина і суспільство». Конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування» має на меті привернути увагу українського суспільства до вихователя, вчителя, викладача, який викладає предмети духовно-морального спрямування, сприяти його професійному становленню, обміну досвідом, зростанню професійної майстерності.

«Християнська етика повинна стати надзвичайно важливим предметом у школі. Після закінчення конкурсу ми підготуємо листи-звернення до Президента України, Міністерства освіти і науки, церков щодо ефективності викладання цього предмету», — зауважив координатор конкурсу, декан гуманітарного факультету, настоятель студентсько-викладацького храму Василь Жуковський.

Отож, диплом І ступеня отримала Антоніна Фоміченко — викладач історії та суспільствознавства Компаніївського технікуму ветеринарної медицини БНАУ Кіровоградської області, диплом ІІ ступеня — Зоя Говорунець — вчитель світової літератури, етики та християнської етики Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської області. Учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 13 з поглибленим вивченням французької мови (м.Біла Церква Київської області) Віра Гребень і вчитель християнської етики Лосяцької ЗОШ І-ІІ ступенів Тернопільської області Іван Мазурик нагороджені дипломом ІІІ ступеня.

Учасники конкурсу повинні були пройти письмовий тест на знання Святого Письма, презентувати заняття для певного віку, розв’язати актуальну проблемну ситуацію на духовно-моральну тематику, презентувати виховний захід для певного віку.

Нагадаємо, що за час існування конкурсу в університет приїжджали сотні вчителів християнської етики. У виші готують і видають підручники, навчальні програми, розробляють уроки з предметів духовно-морального спрямування.

  Завершився Всеукраїнський Фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування» Завершився Всеукраїнський Фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування» Завершився Всеукраїнський Фестиваль-конкурс «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування»