Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студенти-журналісти побували на майстер-класі з виробництва теленовин

14 жовтня 2013

Студенти першого курсу спеціальності «журналістика» Національного університету «Острозька академія» 11 жовтня відвідали майстер-клас відомої телеведучої Тетяни Даниленко на тему: «Телевізійні новини», який відбувся в Українському католицькому університеті, що у Львові. Нагадаємо, що пані Тетяна наразі ведуча програм «Час: Новин» і «Час. Підсумки тижня» на «5 каналі». Тренінг складався із трьох частин. У першій — «Ведучий телевізійних новин» — тренер висвітлила головні риси ведучого, його обов’язки та певні труднощі, що трапляються в роботі.

«Людина, яка виходить в ефір заради самолюбування, не стане перспективним журналістом, — запевняє пані Тетяна. — Тоді вона — лише лялька у вмілих руках маніпуляторів. Завдання телеведучого працювати разом із редактором і журналістами, щоб малювати цілісну та правдиву картину дня, а не продукт компромісу». Також Тетяна Даниленко розповіла про відмінності між європейською і українською журналістикою, дала декілька рекомендацій стосовно дикції та зовнішнього вигляду в ефірі, закликала не зраджувати моральним принципам і висловлювати власну думку щодо новин, які доносять глядачам. За її словами, аудиторія не бачить ні редактора, ні журналістів. Люди впізнають ведучого. Отож він обличчям відповідає за те, про що говорить.

Друга частина майстер-класу була присвячена верстці телевізійних новин, де журналістка продемонструвала стандартний випуск, пізніше розповіла про його елементи, навела приклади із власної практики.

Учасники майстер-класу також обговорили те, як працювати над «новинним серіалом». Ця частина тренінгу суттєво відрізнялася від перших двох, адже ведуча залучила студентів до практичної діяльності. Пані Тетяна поділила аудиторію на дві групи. Завдання кожної з них було представити власну концепцію верстки телевізійних новин. Роздруківки інформаційних повідомлень попередньо вручили лідерам обох команд. Під час презентації кожною групою власного варіанту журналістка робила зауваження, ставила додаткові запитання, підказувала, що і як краще скомпонувати. Учасники радо висловлювали свої думки.

«Служба телевізійних новин відкрилася у новому, значно глибшому вимірі і справді зацікавила своєю динамікою, — розповідає студентка першого курсу Катерина Хорощак. — Після тренінгу починаєш розуміти, скільки всього ще треба вивчити і скільки білих плям у сфері журналістики,— Та найголовніше — приходить усвідомлення правильності вибору своєї професії».

  Студенти-журналісти побували на майстер-класі з виробництва теленовин Студенти-журналісти побували на майстер-класі з виробництва теленовин Студенти-журналісти побували на майстер-класі з виробництва теленовин