Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Перспективи розвитку новітніх медіа обговорили на кафедрі журналістики

07 лютого 2013

У Національному університеті «Острозька академія» відбувся науково-практичний семінар «Онлайнова журналістика: специфіка, завдання, аудиторія».

Учасники обговорили широке коло питань, що стосуються різних аспектів функціонування та можливостей законодавчої регуляції Інтернет-простору. Окремо учасники зосередили свою увагу на ролі соціальних мереж у роботі сучасних журналістів, а також аналізові окремих тематичних пластів у онлайнових ЗМІ.

Жваве обговорення викликали доповіді аспірантки Університету Марії Кюрі-Склодовської Евеліни Канцік про регуляцію онлайнового медіапростору у сусідній Польщі, студентки спеціальності «журналістика» НаУОА Іванни Мельник щодо принципів саморегуляції у роботі журналіста.

Окремим блоком семінару стали презентації студентів спеціальності «журналістика» проектів власних електронних платформ, які претендують на статус самостійних молодіжних ЗМІ.

«Сьогодні існує безліч різних способів поширення інформації, одне з чільних місць у цій системі посідає Інтернет. Чимало друкованих періодичних видань, теле- та радіо проектів задля збереження аудиторії розробляють нові варіанти функціонування. Робота журналіста у таких умовах стає дедалі динамічнішою. Важливо уніфікувати підходи щодо розуміння функцій онлайнових медіа, аби не зараховувати до останніх усіх без винятку електронних платформ. І це уніфіковане розуміння може виробитися лише під час наукових дискусій із залученням як науковців, так і журналістів-практиків, представників молоді, які активно займаються блогінгом», — зазначив завідувач кафедри журналістики НаУОА, кандидат філологічних наук Володимир Шанюк.

Усі матеріали учасників будуть опубліковані окремим збірником за сприяння проекту Фонду Богдана Гаврилишина «Громадянське суспільство розпочинається сьогодні».

  Перспективи розвитку новітніх медіа обговорили на кафедрі журналістики