Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Магістр Канзаського університету зустрівся зі студентами Острозької академії

19 жовтня 2011

Випускник Національного університету «Острозька академія», магістр Канзаського університету Дмитро Панчук відвідав свою альма-матер, щоб поділитися зі студентами досвідом навчання у Сполучених штатах Америки.

Дмитро Панчук презентував острозьким спудеям стипендіальну програму ім. Едмунда Маскі (Muskie) і розповів детальніше про можливості та переваги навчання на магістерських і бакалаврських програмах в університетах США. Будучи студентом п’ятого курсу факультету романо-германських мов, він подав заявку на участь в обмінній програмі Muskie, а сьогодні вже має ступінь магістра у сфері державного управління.

Також Дмитро зазначив, що попередній досвід навчання в Острозькій академії дуже допоміг йому в США: «Завдяки участі у роботі органів студентського самоврядування в університеті мені вдалося пройти на програму з державного управління. Свого часу я був студентським деканом на факультеті романо-германських мов. Цей досвід виявився дуже корисним, коли мене обрали сенатором у студентську раду Канзаського університету і, коли згодом я був обраний до Кабінету (виконавчий орган) директором із міжкультурних питань».

Наприкінці зустрічі зі спудеями Дмитро Панчук побажав їм не зосереджуватися виключно на навчанні, правильно розставляти пріоритети та бути активними учасниками життя академії, адже це допоможе не тільки альма-матер, а і їм самим.