Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Майстер-клас для студентів Острозької академії з самореклами як двигуна успіху від Сергія Трухімовича

18 січня 2011

До Острозької академії 18 січня завітав відомий копірайтер Львівського телеканалу «ZIK», автор книг з реклами та піару − Сергій Трухімович. Як згодом зазначив пан Сергій, його поїздка увінчалася успіхом, а тренінг видався продуктивним й цікавим як для спудеїв університету, так і для нього.

Привітавши всіх бажаючих відвідати тренінг під назвою «Самореклама як двигун твого успіху», Сергій Трухімович в інтерактивній формі представив аудиторії з наочним супроводом авторське дерево реклами, в основі якого розташовується «стовбур» − стратегія, тактика, мета, завдання і концепція рекламної кампанії.

Серед інших ключових питань, які порушив Сергій Трухімович були й особливість схеми управління рекламною кампанією, специфіка побудови золотої зірки бізнесу та з’ясування відмінностей між зв’язками з громадськістю та рекламою.

Наприкінці тренінгу Сергій Трухімович додав, що він готовий до подальшої співпраці з Острозькою академією, адже у нього залишилося приємне враження від спілкування з її студентами. По-перше, у зв’язку з тим, що вони були позитивно налаштованими на активу участь в поточному обговоренні порушуваних проблем. По-друге, тому що спудеї виявилися ініціативними, самостійними та організованими. Сергій Трухімович розповів, що, окрім власне проведення майстер-класу з самореклами як двигуна успіху, він упродовж тижня читатиме лекції експрес-модульного курсу «психології реклами» для студентів п’ятого курсу спеціальності «документознавство та інформаційна діяльність». Для більш детального ознайомлення з матеріалами тренінгу натисніть тут.

Крім цього, 19 січня Сергій Трухімович представив до уваги студентської аудиторії свою повість-квест «П`ятеро в ліфті, не рахуючи музи» − рефлексії автора щодо реалій життя.