Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студенти-психологи видали посібник у галузі психокорекційної роботи

16 лютого 2011

У Національному університеті «Острозька академія» 15 лютого відбулася презентація посібника «Використання глини в роботі з дітьми з особливими потребами (корекційні заняття з розвитку емоційного інтелекту)». Упорядником видання є кандидат психологічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Національного університету «Острозька академія» Оксана Квашук. Спільно зі студентами-психологами Оксана Володимирівна проводить заняття в Острозькій спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті № 2 для дітей з обмеженими фізичними можливостями. Тому посібник стане незамінним помічником у психокорекційній роботі, адже у ньому вміщені конспекти уроків ліплення з глини, розроблені у контексті корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами. Подані уроки у комплексі спрямовані на підвищення рівня емоційного інтелекту дітей – поглиблення здатності ідентифікувати власні емоції, надання можливості сублімувати негативні емоції у процес творчості, органічний розвиток когнітивних процесів тощо.

За підтримку у здійсненні цього проекту кафедра психолого-педагогічних дициплін висловлює щиру подяку ректорові НаУОА Ігорю Пасічнику, скульптору НаУОА Вікторові Архіпову та директору КЗ Острозька спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат №2 Галині Бернацькій.