Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студентський брейн-ринг в Острозькій академії

12 квітня 2011

В Острозькій академії показали свій варіант застосування інноваційних методів у навчанні. Викладач кафедри політології Віталій Лебедюк радикально відійшов від традиційних методик навчання і провів іспит з курсу «Європейська інтеграція» у формі брейн-рингу на тему «Цікава Європа»».

Студентська група Пл-31 була розділена на чотири підгрупи, між якими і проходило змагання. Запропоновані запитання з історії, географії, культури, інституцій Європейського Союзу вимагали від студентів високого рівня підготовки та допомогли виявити реальний рівень їх знань.

Детальніше про ідею використання такого освітнього методу та його подальші перспективи розповів Віталій Лебедюк: «Ідея організації брейн-рингу зародилася під час проведення семінарських занять з курсу «Європейська інтеграція». Я помітив, що студенти краще сприймають матеріал, якщо його подавати у формі цікавих запитань. Формулювання «Вгадайте...» або «Ви знаєте...» стали невід’ємним атрибутом наших практичних занять, адже вони активують розумову діяльність студентів та розширюють їхній кругозір. Застосувавши таку форму роботи на парах, ми змогли краще та багатогранно розкрити для себе Європейський Союз».