Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студентка Острозької академії взяла участь у Першому російсько-українському форумі

25 жовтня 2011

Перший російсько-український форум «Слов’янська інтеграція» відбувся 14-17 жовтня в місті Тамбов (Росія). Серед тридцяти громадських діячів молодіжних організацій Росії та України була студентка другого курсу спеціальності «Журналістика» Національного університету «Острозька академія» Ірина Брох.

На форумі були представлені громадські організації, рухи, об’єднання та комітети 22 міст України та Росії. Ірина відвідала форум як координатор молодіжних програм Волинського Ресурсного Центру.

«Насправді досить несподіваними для мене виявилися деякі факти з практики роботи громадських об’єднань у Росії. Цікаво було обмінятися досвідом організації молодіжних проектів, формою та методами їх всілякої популяризації. Цікавою для мене особисто стала гра „Проектний робот“, в ході якої за конкретний час ми мали обрати собі російського партнера та разом написати проект за певними схемами та з урахуванням часу. Ще було достатньо цікавих тренінгів, в ході яких ми вчилися на своїх же помилках, аби на практиці їх уникати», — розповідає Ірина Брох.